Клієнти "Нової пошти" все частіше скаржаться на сервіс і збільшення тарифів. Цього разу вони залишали свої негативні відгуки в коментарях під постом служби.

У Facebook Нової Пошти компанія розповіла, як робить свій внесок у боротьбу з коронавірусною інфекцією. Однак користувачі навіть такий пост вирішили використовувати як майданчик для скарг, де представники Нової пошти будуть зобов'язані відповісти на запит.

У тому числі люди скаржилися на різну вартість однакових посилок і те, що біля відділень дуже не прибрано.

"Відділення Нової Пошти #270, м. Київ, вул. Дегтярівська, 3. У цій "красі" змушені стояти в черзі ваші клієнти, на це дивляться перехожі. Навпроти сусідніх будівель чисто, тільки навпроти НП ось це ось все. Приберіться, будь ласка, негарно ж)", "Син працює в Києві. Строїть житло. Відправила йому кросівки. Сказали, що без коробки не можна і смороду все запакують. Заплатили за повітря... То де ж та чесність і порядність, що ви так гарно рекламуєте???", "Роз'ясненнями ясніть. Було відправлення з 36 відділення Львів на 29 відділення Львів вагою 0.5 кг та на наступний день зворотньо з такою самою вагою та оцінною вартістю. Увага питання : Чому вартість різниця у 6грн", - пишуть коментатори.

Крім того, українці обурені, що посилки без їх відома переадресовують на інші відділення і доводиться доплачувати.

Популярні новини зараз
Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

"Посилка була зроблена вагою 30кг.Т. К. привожу 10-20 посилок немає можливості простежити змінять вагу чи ні у посилки. Я вказала місце доставки Одеса #116. Без мого відома і повідомлення мене або клієнта змінили вагу і відділення #4. Клієнту незручно їхати на це відділення. Якби мене запитали - ми б вказали адресну доставку. Зараз я повинна платити за переадресацію ще+150грн. Чому без мого відома відправили на інше відділення?",- пишуть користувачі.

Крім того, користувачі все частіше почали скаржитися, що їм доводиться платити за повітря, що ті товари, які раніше можна було відправляти в картоні, тепер необхідно упаковувати в коробки.

"Замовив запчастини. Продавець запакував в чорну плівку + картон. Все щільно, надійно. Вже роками так отримую. Сьогодні отримав посилку з повітрям. Ваші співробітники вирішили, нікого не питаючи, поставити одну запчастину в коробку і заробити 24 грн. Друге місце чомусь вони не додумалися поставити в цю ж коробку, хоча там місця ще багато. Але це таке.. Тепер інше: як ви вважали, що сума доставки вийшла 115 грн ? Через ваш сайт я порахував зовсім іншу суму. 75 грн + 24 грн (повітря) фото додаю. Якщо раніше сума доставки таких запчастин була 60-70 грн, а тепер буде постійно коробка з повітрям за 115 грн, тоді будемо прощатися", - пише обурений клієнт.

Раніше ми повідомляли, під Києвом липові одержувачі "відвели" з Пошти дорогий байк.

Як повідомляв "Знай.uа", клієнти "Нової Пошти" скаржаться на биті посилки і затримки у відділеннях.

Також "Знай.uа" писав, що продуктовий кошик на Великдень 2021, що подорожчає і на чому українцям доведеться заощадити.