Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на фінансову установу через блокування картки після проведення транзакції, яку вона особисто підтвердила.

Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфін. Жінка додала, що після блокування банківської картки намагалася владнати ситуацію, зателефонувавши операторам банку. Однак була неприємно вражена хамством у відповідь. Згодом їй прийшло повідомлення, що оператори не змогли до неї додзвонитися.

"Дуже добре, що банк піклується про своїх клієнтів і в разі чого запобігає факт шахрайства. Дуже незрозуміло, коли після того, як ти САМ (!) дзвониш, щоб підтвердити транзакцію (з номера, який зареєстрований і на картці вже 2 (!) роки, якщо не більше), тобі раптово блокують карту і скидають цей же номер з приват 24. Дуже незрозуміло, коли в такій стресовій ситуації ти намагаєшся з'ясувати, що до чого більш розгорнуто, тобі починають грубіянити оператори служби підтримки:)", - йдеться у скарзі.

ПриватБанк, кадр з відео
ПриватБанк, кадр з відео

"Загалом, єдина людина, яка спокійно все розповіла і пояснила — це Богдан з чату-онлайн. Величезне йому спасибі. Є в ПриватБанку хороші оператори, але, на жаль, їх дуже мало. І ще, якщо ви надсилаєте на пошту посилання для написання скарг, зробіть її доступною:)", - додала клієнтка.

Популярні новини зараз

Дизель по 7 гривень, бензин по 5: ціни на харківських АЗС зміняться, скільки коштує заправити авто

"Як з табору", - Наталію Могилевську розкритикували за епатажний образ

Вікторія Смеюха і Слава Камінська з "НеАнгелів" попрощалися з українцями: зробили це востаннє

"Холостяк" Михайло Заливако запропонував українцям обрати переможницю проекту: "Решетник однозначно"

Показати ще

Водночас у ПриватБанку запевнили, що безпека клієнтів установи є для них найважливішим пріоритетом. І щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, вони роблять все можливе, щоб гарантувати фінансову захищеність людей, які обслуговуються у банку. А щодо негативного досвіду спілкування з підтримкою банку, в установі пообіцяли проаналізувати звернення клієнтки.

"В подібних випадках, нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме Клієнт. Якщо Клієнт вказує неточну інформацію — ми повинні вживати усіх заходів для протидії шахрайству. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо спричинити вам незручності, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.", - відповіли у банку. ПриватБанк

Скріншот: minfin.com.ua
Скріншот: minfin.com.ua

Скріншот: minfin.com.ua
Скріншот: minfin.com.ua

Нагадаємо, у Мінцифри пояснили, наскільки безпечні електронні паспорти: "Світовий феномен". Електронні паспорти стали юридичними аналогами паперових

Як повідомляв портал "Знай.ua", українці отримали нові послуги з ФОП на порталі Дія: всього 10-15 хвилин на заяву. Українці успішно отримали 300 000 послуг з ФОП

Також "Знай.ua" писав, українські міста отримають єдині е-квитки на громадський транспорт: як це працюватиме. Презентовано е-квиток єдиного муніципального транспортного процесингу для українських міст