Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на фінансову установу через блокування картки після проведення транзакції, яку вона особисто підтвердила.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідна скарга з'явилася на
"Дуже добре, що банк піклується про своїх клієнтів і в разі чого запобігає факт шахрайства. Дуже незрозуміло, коли після того, як ти САМ (!) дзвониш, щоб підтвердити транзакцію (з номера, який зареєстрований і на картці вже 2 (!) роки, якщо не більше), тобі раптово блокують карту і скидають цей же номер з приват 24. Дуже незрозуміло, коли в такій стресовій ситуації ти намагаєшся з'ясувати, що до чого більш розгорнуто, тобі починають грубіянити оператори служби підтримки:)", - йдеться у скарзі.
"Загалом, єдина людина, яка спокійно все розповіла і пояснила — це Богдан з чату-онлайн. Величезне йому спасибі. Є в ПриватБанку хороші оператори, але, на жаль, їх дуже мало. І ще, якщо ви надсилаєте на пошту посилання для написання скарг, зробіть її доступною:)", - додала клієнтка.
Водночас у ПриватБанку запевнили, що безпека клієнтів установи є для них найважливішим пріоритетом. І щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, вони роблять все можливе, щоб гарантувати фінансову захищеність людей, які обслуговуються у банку. А щодо негативного досвіду спілкування з підтримкою банку, в установі пообіцяли проаналізувати звернення клієнтки.
"В подібних випадках, нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме Клієнт. Якщо Клієнт вказує неточну інформацію — ми повинні вживати усіх заходів для протидії шахрайству. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо спричинити вам незручності, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.", - відповіли у банку.
Нагадаємо, у Мінцифри пояснили, наскільки безпечні електронні паспорти: "Світовий феномен". Електронні паспорти стали юридичними аналогами паперових
Як повідомляв портал "Знай.ua", українці отримали нові послуги з ФОП на порталі Дія: всього 10-15 хвилин на заяву. Українці успішно отримали 300 000 послуг з ФОП
Також "Знай.ua" писав, українські міста отримають єдині е-квитки на громадський транспорт: як це працюватиме. Презентовано е-квиток єдиного муніципального транспортного процесингу для українських міст