В останні кілька місяців на один з найбільших державних банків України "ПриватБанк" ллються тонни негативу, а все через те, що клієнти продовжують скаржитися на сервіс фінустанови.

На цей раз через помилку адміністратора клієнт втратив купу часу, а в результаті і немаленьку суму грошей.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

ПриватБанк, фото: скріншот YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот YouTube

"Я оформив рахунок у недержавному пенсійному фонді через Приват24. Спочатку там відображалася адреса адміністратора фонду, куди потрібно було надіслати пакет документів. Але потім ця адреса зникла. Я звернувся за цією інформацією у формі онлайн допомоги на сайті ПриватБанку.

Популярні новини зараз

До "Холостячки" Злати Огнєвіч прийшов учасник "Танців з зірками" Макс Єжов: "Хочу побудувати любов"

Михайло Поплавський поруч з гарячою студенткою показав, як вступити на бюджет: спритність рук і ніякого шахрайства

Леся Нікітюк в прозорій блузочці заговорила про багатих чоловіків: "Спасибі, я сама"

У Пенсійному фонді пояснили, як побачити стаж, напрацьований роками: "Чому не зараховується?"

Показати ще

Для відповіді на це питання мене переключили на фахівця, яка займається цими питаннями. Вона написала адресу і я відправив за нею документи рекомендованим листом. Через пару тижнів мені повернули лист так як за даною адресою не було жодного адміністратора Пенсійного фонду. Мені довелося самостійно шукати правильну адресу, яка виявилася абсолютно іншою, і відправляти лист ще раз.

Цього разу все пройшло добре і лист швидко дійшов до адміністратора. Як результат безкомпетентності фахівця цього банку я поніс фінансові та часові втрати. Нікому не рекомендую звертатися в онлайн підтримку.", - зізнався незадоволений клієнт.

Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, ПриватБанк блокує картки українців після переказу коштів: "Оператори починають грубіянити".

Як повідомляв Знай.uа, у клієнтів "ПриватБанку" зникають гроші, заговорили навіть самі терплячі: "Навіщо брехали?".

Знай.uа писав, у Харкові спритні злодії "роздягли" машину за 40 хвилин: ані керма, ані коліс.