Українець періодично отримував від "Ощадбанку" повідомлення про різні транзакції невідомої йому банківської карти. Чоловікові довелося звернутися до відділення банку, де він витратив хорошу частку нервів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.
Так, клієнт банку періодично отримує СМС-повідомлення про те, що на невідому йому карту надійшла енна кількість коштів, а також витрати і залишок. Примітно те, що це не його карта адже на "рідній" - суцільні нулі. При цьому банк в телефонному режимі не може дати відповіді, чому так відбувається, а "серфінг" по Ощад 24/7 також відповіді не знаходить.
"Ощадбанк справжнє болото. Постійно періодично шлють СМС про те, що на Ваш номер карти (мені невідомий) надійшла енна кількість коштів, деяка кількість витрачено, залишок стільки-то. Хоча, насправді, на особистому рахунку і справжній картці суцільні нулі. На запитання від якого "благодійника" надходять кошти, хто витратив і де ж залишок? По телефону нічого зрозумілого відповісти не можуть? Ходіння по сайту Ощад24 / 7 про подібні маніпуляції ніяких відомостей немає. Так що ж це за СМС терор?",- написано у відгуку.
В один момент клієнту приходить повідомлення про те, що потрібно відвідати найближче відділення "Ощадбанку" у зв'язку зі зміною і уточнення розрахункового рахунку.
Прийшовши у відділення чоловікові необхідно було простояти 2-3 години в черзі на вулиці. Нарешті потрапивши всередину відділення йому пропонують записатися до оператора на певний день і час. Клієнт записується і йде геть чекати призначеної дати.
"Знову ж таки СМС: у зв'язку зі зміною та уточнення вашого розрахункового рахунку пропонуємо відвідати найближче відділення Ощадбанку. Є у всеозброєнні у відділення. Не тут-то було. Щоб потрапити до оператора спочатку необхідно простояти 2-3 години в черзі на вулиці. Зайшовши в приміщення вас виловлює консультант, який пропонує записатися до «великого пана оператора» на якийсь день і час на прийом. Записався і пішов не солоно сьорбавши", - розповідає клієнт.
Чоловік приходить в призначений день і знову опиняється в черзі. В кінцевому підсумку йому вдається потрапити до оператора і після довгого огляду і перевірки документів прорекла, що змін ніяких не потрібно, все залишається як раніше рахунок, номер карти і термін дії.
"Є в призначений день і час. Виявляється знову черга з таких же ходоків по муках на той же день і на той же час. Нарешті-то радість яка! УРА! Нижайше вклонився ясним оченятам операторки. Півгодини мурижила вдивляючись в мій паспорт. Шукала очевидно якісь звивини, водяні знаки або взагалі незрозуміло що (залишалося тільки на зуб спробувати). У комп'ютер по суті ніяких змін не було внесено. В результаті сказала:"Змін ніяких не потрібно, все залишається як раніше рахунок, номер карти і термін дії". Нарешті отримав" дорогоцінну " інформацію! Чи коштувала така інформація подібних поневірянь?",- запитав чоловік.
Ощадбанк відреагував на відгук і попросив номер телефону клієнта, щоб перевірити ситуацію.
"Призначення зустрічі у відділенні допомагає систематизувати обслуговування клієнтів і дозволяє додаткової економити час",- додали в банку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Клієнта "Ощадбанку" шахраї залишили без грошей, звинувачує касира: "Карту нікому не давав і не показував"
Як повідомляє портал «Знай.иа» "Вигідна іпотека" від Ощадбанку має підводні камені: "Переплата 100 тисяч гривень"
Також «Знай.иа " писав, що "Аккаунт заблокований...": Ощадбанк залишив українців без онлайну, здираючи величезну комісію