Українець періодично отримував від "Ощадбанку" повідомлення про різні транзакції невідомої йому банківської карти. Чоловікові довелося звернутися до відділення банку, де він витратив хорошу частку нервів.

Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.

Так, клієнт банку періодично отримує СМС-повідомлення про те, що на невідому йому карту надійшла енна кількість коштів, а також витрати і залишок. Примітно те, що це не його карта адже на "рідній" - суцільні нулі. При цьому банк в телефонному режимі не може дати відповіді, чому так відбувається, а "серфінг" по Ощад 24/7 також відповіді не знаходить.

"Ощадбанк справжнє болото. Постійно періодично шлють СМС про те, що на Ваш номер карти (мені невідомий) надійшла енна кількість коштів, деяка кількість витрачено, залишок стільки-то. Хоча, насправді, на особистому рахунку і справжній картці суцільні нулі. На запитання від якого "благодійника" надходять кошти, хто витратив і де ж залишок? По телефону нічого зрозумілого відповісти не можуть? Ходіння по сайту Ощад24 / 7 про подібні маніпуляції ніяких відомостей немає. Так що ж це за СМС терор?",- написано у відгуку.

В один момент клієнту приходить повідомлення про те, що потрібно відвідати найближче відділення "Ощадбанку" у зв'язку зі зміною і уточнення розрахункового рахунку.

Популярні новини зараз
Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

відділення Ощадбанку, ілюстративне фото з вільних джерел
відділення Ощадбанку, ілюстративне фото з вільних джерел

Прийшовши у відділення чоловікові необхідно було простояти 2-3 години в черзі на вулиці. Нарешті потрапивши всередину відділення йому пропонують записатися до оператора на певний день і час. Клієнт записується і йде геть чекати призначеної дати.

"Знову ж таки СМС: у зв'язку зі зміною та уточнення вашого розрахункового рахунку пропонуємо відвідати найближче відділення Ощадбанку. Є у всеозброєнні у відділення. Не тут-то було. Щоб потрапити до оператора спочатку необхідно простояти 2-3 години в черзі на вулиці. Зайшовши в приміщення вас виловлює консультант, який пропонує записатися до «великого пана оператора» на якийсь день і час на прийом. Записався і пішов не солоно сьорбавши", - розповідає клієнт.

Чоловік приходить в призначений день і знову опиняється в черзі. В кінцевому підсумку йому вдається потрапити до оператора і після довгого огляду і перевірки документів прорекла, що змін ніяких не потрібно, все залишається як раніше рахунок, номер карти і термін дії.

Ощадбанк, фото: Знай.ua
Ощадбанк, фото: Знай.ua

"Є в призначений день і час. Виявляється знову черга з таких же ходоків по муках на той же день і на той же час. Нарешті-то радість яка! УРА! Нижайше вклонився ясним оченятам операторки. Півгодини мурижила вдивляючись в мій паспорт. Шукала очевидно якісь звивини, водяні знаки або взагалі незрозуміло що (залишалося тільки на зуб спробувати). У комп'ютер по суті ніяких змін не було внесено. В результаті сказала:"Змін ніяких не потрібно, все залишається як раніше рахунок, номер карти і термін дії". Нарешті отримав" дорогоцінну " інформацію! Чи коштувала така інформація подібних поневірянь?",- запитав чоловік.

Ощадбанк відреагував на відгук і попросив номер телефону клієнта, щоб перевірити ситуацію.

"Призначення зустрічі у відділенні допомагає систематизувати обслуговування клієнтів і дозволяє додаткової економити час",- додали в банку.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Клієнта "Ощадбанку" шахраї залишили без грошей, звинувачує касира: "Карту нікому не давав і не показував"

Як повідомляє портал «Знай.иа» "Вигідна іпотека" від Ощадбанку має підводні камені: "Переплата 100 тисяч гривень"

Також «Знай.иа " писав, що "Аккаунт заблокований...": Ощадбанк залишив українців без онлайну, здираючи величезну комісію