Клієнт магазину COMFY при покупці дорогої техніки на власному досвіді переконався, що чеки та умови слід перевіряти дуже ретельно й уважно.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКиянин при покупці дорогої техніки, виявив в чеку якийсь програмний комплекс за ціною 2800 гривень, про який його ніхто зі співробітників магазину не попереджав.
Відповідне повідомлення, а також фотографія самого чеку, на якому чітко видно додаткову суму, з'явилися на телеграм-каналі "Чорний список".
Клієнт розповів, що на всі його заперечення при виявленні у чеку зайвої суми у розмірі 2800 гривень, персонал магазину, як не дивно, запевнив, що це обов'язкова "безплатна послуга". Інцидент, згідно з повідомленням, стався в ТЦ "Космополіт", що розташований на вулиці Вадима Гетьмана, 6.
"COMFY в ТЦ "Космополіт", на вул.Вадима Гетьмана, 6. При покупці дорогої техніки, киянин виявив в чеку якийсь програмний комплекс за ціною 2800 грн., про покупку якого його ніхто не попередив. На всі заперечення клієнта, персонал магазину запевнив, що це обов'язкова "безкоштовна послуга"... з ціною в чеку 2800 грн - смішно. #Києва", - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, "Нова пошта" змушує своїх співробітників працювати понаднормово і штрафує за будь-яку провину: "Мінус 1500 гривень". Як працюють співробітники на "Новій пошті"
Як повідомляв портал "Знай.ua", київський маркет влип у скандал з дитячим харчуванням: "Ти що, психічна?". Киянка викрила маркет у шахрайстві з дитячим харчуванням
Також "Знай.ua" писав, "Укрзалізниця" вляпалась у скандал з чергами на електричку: "Кам'яний вік якийсь!". Українців змусили стояти в кілометрових чергах заради електрички