У вересні минулого року львів'янка поскаржилася, що "Head & Shoulders" не випускає свої етикетки українською мовою. Дівчині порадили безпосередньо звернутися до виробника, щоб виправити ситуацію.

Про це повідомив Сятослав Літинський на своїй сторінці у Фейсбуці, передає телеграм-канал "Perepichka News".

Так, дівчина на ім'я Анастасія написала листи у компанію "Procter & Gamble", яка і випускає шампуні ТМ"Head & Shoulders". Багато листів залишилися без відповіді, але дівчина не здавалася і продовжувала писати. І ось, через 8 місяців на полицях магазинів з'явилися шампуні з українськими написами.

джерело: Святослав Літинський / Фейсбук
джерело: Святослав Літинський / Фейсбук

джерело: Святослав Літинський / Фейсбук
джерело: Святослав Літинський / Фейсбук

Популярні новини зараз

Подорожі за кордоном для українців: куди, з якими тестами й вакцинами пускатимуть

Тіна Кароль здивувала зухвалим зізнанням про Дана Балана: "Я Ванга чи що?"

Зеленський підняв мінімальну зарплату: хто отримає 20 тисяч і більше

Злата Огнєвіч показала, в чому буде на першій вечірці "Холостячки": "Аж мурашки"

Показати ще

"І не минуло й восьми місяців, як ми всі отримали результат - шампуні з українськими написами!
Дуже приємно, коли твоя діяльність майже миттєво дає результат",- написав борець за український язик.

"У далекому вересні 2020 року львів'янка Анастасія поскаржилася борцю за українську мову Святославу Літинському на те, що Head & Shoulders не переводить свої етикетки з російської. Той порадив їй звернутися безпосередньо до "Procter & Gamble". Вона написала десятки листів в компанію, але багато з них залишилися без відповіді. Настя не здавалася, і ось — через 8 місяців на полицях з'явилися жадані пляшечки з українськими написами. Активісти тепер хочуть здійснювати подібне і з іншими брендами",- йдеться в повідомленні каналу.

"Скоро заживемо!", "Ось це я розумію вільний час у людини) ""ось людям іноді робити не*уй"," Перемога!", "Головна проблема вирішена, можна спати спокійно", " дуже корисно, як же ми без цього жили . Перемога", " Факт написання листів ніяк не доводить, що їх прочитали і прислухалися))
Це я до того, що у них маркетингом займаються не самі тупі люди, і очевидні ідеї - на те й очевидні. Але це не точно, звичайно", "наочно показано як треба діяти, а не тон говорити", - писали в коментарях українці.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Захисниця мови Ніцой показала, що таке "тотальна українізація": "Козацькі чебуреки?"

Як повідомляє портал «Знай.иа» Порушників закону про мову почали притягувати до відповідальності: "просто знищували"

Також «Знай.иа " писав, що Ніцой блискавкою обрушилася на інцидент зі школярем і російською піснею в День святого Миколая: "неадекватна..."