Один з найбільших українських державних банків, де мільйони громадян отримують свої соціальні виплати, а також проводять різні фінансові операції, продовжує розчаровувати українців.

Цього разу клієнт банку з 15-річним стажем розповів, що банк нібито "втратив" його дані. Однак, це ще далеко не всі скарги.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта на порталі Minfin у розділі для відгуків.

ПриватБанк, фото: скріншот з відео
ПриватБанк, фото: скріншот з відео

"Інтереси клієнта ПриватБанк взагалі не хвилюють - це головне, що нам потрібно знати всім про нього. Кожна. І під моєю скаргою як доказ ми всі знову прочитаємо класичний бюрократичний бубніж відписку - банк зобовязаний згідно постанови тих і тих служб робити те і те. А інтереси клієнта тут де? А вони просто не розглядаються взагалі, суцільна бюрократія і нескінченні актуалізації - ось що таке ПриватБанк 2021.

Популярні новини зараз
Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Астролог побачив у травні "лихо" для України Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору
Показати ще

Але до суті справи скарги, в січні за запитом виконавчої служби ПриватБанк заблокував рахунки, абсолютно всі і зарплатні і кредитні і протягом 3x місяців тримав їх заблокованими, в результаті дій банку кредитна карта пішла в мінусовій овердрафт, бо кредитний ліміт відразу банк зробив 0 з 15000, а сума забезпечення просто не приймалася їм на рахунки. Увігнавши в мінус і завдавши шкоди клієнту своїми діями, на догоду виконавчих служб ПриватБанк зовсім не заспокоївся і затероризував актуалізаціями.

Щоб я не робив ані самостійно відправляв, ані через операторів відділення пройти актуалізації неможливо. Питання як 15 років я був клієнтом банку, а тепер мене стало не можна актуалізувати і нічого не змінилося??? Я маю ті ж документи, що і мав, вперше зайшовши в цей банк в 29 років і вийшовши сьогодні в 44. Що в них повинно було помінятися? Так питання звичайно риторичні. Майстри бюрократії здатні і на більше.

Загалом банк працює зовсім не на клієнта, а в інтересах кого-завгодно, тільки не його, керуючись нескінченними указами і шаблонами. На гарячій лінії або боти, або некомпетентні в питанні люди. У відділеннях нескінченні дівчатка нічого не вирішують і сидять для феншуїв.", - пише українець.

Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, киянка поскаржилася на "ПриватБанк – "5 днів йде миттєвий переказ".

Як повідомляв Знай.uа, клієнт ПриватБанку нарвався на "гопників" і отримав на себе підставний кредит.

Знай.uа писав, у Києві шахрайка з сином виманювала гроші у довірливих продавців - "Cімейний підряд".