У мережі показали, яким був перший передньопривідний автомобіль в Радянському Союзі.

До певного моменту всі легкові автомобілі, вироблені в СРСР, оснащувалися виключно заднім приводом. Переднього приводу радянські інженери цуралися, вони вважали, що він погіршує прохідність і маневреність. І тим не менш, деякі роботи в цьому напрямку. Одну з перших розробок показав інформаційний портал "За кермом", передає "Hyser".

Так, першим передньопривідним автомобілем СРСР став прототип з індексом НАМИ-0107, машина в кузові хетчбек, яку творці прозвали "Волошка". Робота над цією моделлю велася для того, щоб надати радянським автолюбителям зовсім іншу машину в ціновій категорії "Жигулів".

Незважаючи на те, що спочатку модель панувалася як хетчбек, в кінцевому рахунку кузов автомобіль взяли у ЗАЗ-966 "Запорожець", а 1,4-літровий силовий агрегат у Москвича-408. При цьому у моделі були і оригінальні розробки, такі як нова коробка передач і зчеплення. Примітно, що трансмісію встановили на піддоні картера, як в перших моделях Mini, якими надихалися конструктори.

Популярні новини зараз
Важливе попередження: водіям змінили правила зупинки на блокпостах Повістку не отримають: список відстрочок від мобілізації розширено, перевіряйте "Резерв+" Банки змінюють правила переказів з картки на картку: які дані тепер "засвітять" Українцям виплатять до 20 000 гривень за новою програмою підтримки: хто отримає гроші
Показати ще

фото: За кермом
фото: За кермом

Передня підвіска була виконана на поперечних важелях з торсіонами, а задня — на поздовжніх важелях. Незважаючи на досить скромні габарити кузова ЗАЗ-966, салон в машині вийшов досить просторим.

"Васильку" в серію завадило потрапити те, що "Запорожець", в який встановили двигун спереду, а не ззаду, потребує значної кількості доопрацювань, тому на проекті вирішили просто поставити хрест.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Харків'яни зібрали "звіра" з "Запорожця" і "УАЗика" - обжене будь-який позашляховик

Як повідомляє портал «Знай.иа» Електричний "Запорожець" розганяється до 100 км на годину: українець створив диво техніки і втер ніс Ілону Маску

Також «Знай.иа " писав, що Таку відразу в "Форсаж": інженери-екстремали перетворили "копійку" в об'єкт недосяжної розкоші