Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 31 Травня 2021 року, українка повідомила, що ще в жовтні 2020 року фахівець, під час оформлення картки для соціальних виплат, поділилася радісною новиною з клієнткою - банк пропонує їй взяти участь в акції, при оплаті карткою (полуничкою), їй буде нараховуватися кешбек, який згодом (при завершенні акції) буде нарахований на основний рахунок.
Однак в результаті виявилося, що українка не може отримати цю суму через те, що перебуває на обліку в центрі зайнятості. Ця ситуація також стосується державних службовців і пенсіонерів.
"Питання № 1 - Чому про це не повідомляють заздалегідь? У квітні 2021 р. я знялася з обліку ЦЗ, але кешбек досі не отримала (трохи більше 500грн). Заявки дивним чином пропадають, обіцяючи виплата анонсована на 24.05 так і не була виплачена. Питання № 2 - Чому так відбувається і коли кешбек буде зарахований на карту?", - пише клієнтка у відгуку.
На цей відгук вирішив відповісти працівник "Приватбанку", який вирішив пояснити, що подібні бонуси можуть трактуватися як додаткові доходи для цих категорій громадян, тому, при дачі згоди на отримання даної винагороди, бонуси будуть розблоковані. Питанням цієї клієнтки вже займаються фахівці. Вони відразу повідомлять її про результати.