В останні кілька місяців українці стали активніше розповідати в мережі про свої проблеми, пов'язані з обслуговуванням в одному з найбільших державних банків України "ПриватБанк". Виявилося, що далеко не завжди мова йде про сотні комісії або "зникнення" грошей.

На цей раз з'явилася історія, яка змусить задуматися, чи правильно чинить банк, коли відмовляє клієнтам у послугах і припиняє співпрацю.

Про це стало відомо завдяки новому зверненню клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

ПриватБанк, фото: скріншот з відео
ПриватБанк, фото: скріншот з відео

"Я один з багатьох... мав рахунок в Приваті як фізособа вже багато років (близько 12), користувався і кредитом, і депозитами, і взагалі активний користувач. Після стількох років потрапив в дуже неприємну і незрозумілу ситуацію... Надії майже немає, але спробую хоч через Мінфін домогтися хоча б інформації!!!

Популярні новини зараз

Новий штам коронавірусу "Омікрон" вже косить молодих: лікар розповів про перші симптоми - втома, прискорений пульс та температура

Королева Єлизавета II не слухає лікарів. Вона пішла на хрестини онуків. Є перші фото після хвороби

0,2 не вирок? У суді розповіли, в яких випадках українців не оштрафують за п'яне водіння

Наречена Мурата показала, чим краща за Ані Лорак: мінісукня не приховала нічого

Показати ще

Історія така... Раптово прийшло повідомлення про блокування карти в додатку. Потім зажадали актуалізацію даних. Все актуалізував онлайн, хоча актуалізацію робив у грудні 2020 року безпосередньо у відділенні. Відразу після актуалізації заблокували взагалі всі рахунки! З припискою: вам потрібно з'явиться у відділення, надати рахунок в іншому банку для переказу залишку по карті... близько 16000 грн. Дзвоню відразу на 3700-теж саме... з вами банк прийняв рішення про припинення співпраці! Я в повному подиві!!! Останні операції - відправка по Western Union переказів в Узбекистан і Азербайджан ... суми до 1000 $. Вирішив почекати трохи - може якась помилка. Почекав тиждень, нічого не відбувається, ніхто не дзвонить... просто тупо кинули мене. Вирішив зателефонувати "персональному банкіру"(у мене золота карта) ... хоча б щось дізнатися!!! Дівчина відповіла: У мене немає доступу до інформації, вам передзвонять... доба минула - нічого... дзвоню знову персональному банкіру - тупо скидає…

Що робити - не знаю... остання надія, що мене хоча б проінформують, за які заслуги зі мною так вчинили, на Ваш сайт.", - пише незадоволений клієнт.

Відгук незадоволеного клієнта ПриватБанку, скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта ПриватБанку, скріншот: Minfin

Важливо також зазначити той факт, що представники "ПриватБанку" написали під відгуком наступне: "Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності. Відповідно до закону "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".

Відповідь ПриватБанку, скріншот: Minfin
Відповідь ПриватБанку, скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, ПриватБанк змусив клієнтку боротися за свої кошти: "Поверніть гроші!".

Як повідомляв Знай.uа, українцям підвищать зарплати, але пощастить не всім.

Знай.uа писав, українка поскаржилася на ПриватБанк через дивну акцію: пообіцяли гроші і "забули".