В останні кілька місяців українці стали частіше скаржитися на сервіс одного з найбільших державних банків України "ПриватБанк". Цього разу Українка сильно здивувалася раніше їй невідомій послузі. Справа в тому, що на рахунку клієнтки змінилася сума, після повідомлення в додатку "Приват24" про те, що хтось нібито хотів здійснити переказ на її карту.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ підсумку ніхто конкретно не пояснив жінці, що потрібно робити в такому випадку, і куди пішли її гроші.
Про це стало відомо завдяки новому зверненню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Прийшло повідомлення в Приват24 про переказ коштів, зайшла в Приват24 сума на картці не змінилася! Далі я зайшла в транзакції по карті в додатку Приват24, бачу, що вказано переклад транзакція успішна! Але кошти на карту не надійшли. На гарячій лінії розповіли, що виявляється, повідомлення в Привате24, що транзакція успішна, не означає, що мені перевели кошти, а лише означає, що хтось мав намір їх перевести, але не перевів))).
Виявляється, що Приват шле повідомлення про намір перекладу, а сам переклад з'ясовуйте з відправником Привату, не цікаві ваші проблеми. Про недотранзакцію, тобто успішний намір перекладу, чую вперше. Приват нічого не відповів на скаргу на сайті Привату, тепер планую звертатися в правоохоронні органи, якщо чарівним чином Приват не поверне незаконно вилучені кошти", — пише незадоволена клієнтка.
Раніше повідомляли, операторка ПриватБанку приголомшила українця грубістю: "Дзвонить тобі якась... і починає".
Як повідомляв Знай.uа, Ощадбанк вимагає гроші за оформлення соціальних карт, кияни не задоволені: "Шахраї".
Знай.uа писав, українець з карткою "ПриватБанку "втратив доступ до рахунку за одну мить: "Шановний клієнт, йди...".