Українка поскаржилася на непрофесійну роботу "Ощадбанку", який вимагає сплатити борг за обслуговування неіснуючого кредиту. Про це вона написала на сторінці сайту «Мінфін».

За словами клієнтки банку, вона ось уже 10 років отримує пенсію в цій фінансовій установі.

При цьому на пенсійному рахунку у неї була кредитна лінія, яку автоматично погашали надійшли кошти. Однак жінка випадково дізналася, що з неї вже протягом цілого року списують відсотки за використання кредитної лінії. При цьому вона за фактом кредитом не користується.

"Історія почалася в травні 2020 року, коли банк вирішив поміняти мені банківський продукт без мого відома (наскільки я зрозуміла, і дуже багатьом іншим клієнтам теж), вирішили розділити: пенсію відокремити від кредиту. Перед цим чомусь відключили СМС-послугу (напевно, спеціально, щоб я не бачила всіх сум списаних). Тепер виявляється, я повинна сама погашати кредит", - розповіла пенсіонерка, додавши, що для цього, як виявилося, вона повинна заходити в "Ощад24" і перекидати гроші з одного рахунку на інший.

При цьому у жінки телефон без доступу в Інтернет, а комп'ютера у неї немає.

Популярні новини зараз

Володимир Зеленський порахує українців разом з Apple: "Стане другою країною в світі"

"Обкакався": найбагатший у світі репер Каньє Уест став всесвітнім посміховиськом?

Новий штам коронавірусу "Омікрон" вже косить молодих: лікар розповів про перші симптоми - втома, прискорений пульс та температура

Зірку серіалу "Моя прекрасна няня" поховали: донька ридала над труною, а Сергій Жигунов навіть не приїхав

Показати ще

"І те, що банк таке придумав, я повинна була прочитати сама на сайті банку, повторюся — це при тому, що я не користуюся Інтернетом. Не було б так прикро, якби не одне велике "але". В кінці червня 2020 року я змінювала карту, так як термін дії карти закінчився, за цей рік кілька разів знімала гроші з карти через касу, і у відділенні 10014/0199 мені ні слова не сказали, що помінялися умови по карті, що я повинна через «Ощад24» перекидати гроші з одного рахунку на інший, або приходити у відділення, щоб виконати цю процедуру», - скаржиться клієнтка.

За її словами, за рік з її і без того мізерної пенсії в 1800 гривень кожен місяць неправомірно списували в середньому по 40 гривень.

"Шановні співробітники Ощадбанку, у мене питання до вас - як так? І я ж не одна така, скільки ви ще пенсіонерів обдурили і не тільки пенсіонерів. Я сподіваюся, що ви виправите свої недоробки, і повернете мені всі неправомірно списані відсотки за період з травня 2020 року», - обурилася жінка.

Вона також дала пораду всім іншим клієнтам: беріть періодично виписку по рахунку, і переглядайте, що у вас списують з рахунку.

Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"

Як повідомляв " Знай.ua" киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови".

Знай.ua писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"