Українка поскаржилася на непрофесійну роботу "Ощадбанку", який вимагає сплатити борг за обслуговування неіснуючого кредиту. Про це вона написала на сторінці сайту «Мінфін».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнтки банку, вона ось уже 10 років отримує пенсію в цій фінансовій установі.
При цьому на пенсійному рахунку у неї була кредитна лінія, яку автоматично погашали надійшли кошти. Однак жінка випадково дізналася, що з неї вже протягом цілого року списують відсотки за використання кредитної лінії. При цьому вона за фактом кредитом не користується.
"Історія почалася в травні 2020 року, коли банк вирішив поміняти мені банківський продукт без мого відома (наскільки я зрозуміла, і дуже багатьом іншим клієнтам теж), вирішили розділити: пенсію відокремити від кредиту. Перед цим чомусь відключили СМС-послугу (напевно, спеціально, щоб я не бачила всіх сум списаних). Тепер виявляється, я повинна сама погашати кредит", - розповіла пенсіонерка, додавши, що для цього, як виявилося, вона повинна заходити в "Ощад24" і перекидати гроші з одного рахунку на інший.
При цьому у жінки телефон без доступу в Інтернет, а комп'ютера у неї немає.
"І те, що банк таке придумав, я повинна була прочитати сама на сайті банку, повторюся — це при тому, що я не користуюся Інтернетом. Не було б так прикро, якби не одне велике "але". В кінці червня 2020 року я змінювала карту, так як термін дії карти закінчився, за цей рік кілька разів знімала гроші з карти через касу, і у відділенні 10014/0199 мені ні слова не сказали, що помінялися умови по карті, що я повинна через «Ощад24» перекидати гроші з одного рахунку на інший, або приходити у відділення, щоб виконати цю процедуру», - скаржиться клієнтка.
За її словами, за рік з її і без того мізерної пенсії в 1800 гривень кожен місяць неправомірно списували в середньому по 40 гривень.
"Шановні співробітники Ощадбанку, у мене питання до вас - як так? І я ж не одна така, скільки ви ще пенсіонерів обдурили і не тільки пенсіонерів. Я сподіваюся, що ви виправите свої недоробки, і повернете мені всі неправомірно списані відсотки за період з травня 2020 року», - обурилася жінка.
Вона також дала пораду всім іншим клієнтам: беріть періодично виписку по рахунку, і переглядайте, що у вас списують з рахунку.
Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"
Як повідомляв " Знай.ua" киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови".
Знай.ua писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"