Українці все частіше почали скаржитися на фінансові підприємства, зокрема, державні. Цього разу під роздачу потрапив ПриватБанк. Клієнт поскаржився на списання грошей.

Негативний відгук з'явився на порталі Мінфіну, і вже встиг набрати розголосу.

"ПриватБанк сприяє шахрайським операціям: крадіжка грошей з картки і автоматичне оформлення кредиту" - інтригуючий заголовок на скарзі.

Скарга клієнта ПриватБанку, фото: скріншот
Скарга клієнта ПриватБанку, фото: скріншот

Клієнтка повідомляється, що ПриватБанк у неї вкрав 32 300 тисяч гривень. При цьому, 1300 з них були особистими коштами, а всі інші-кредитні.

Популярні новини зараз
Унітаз буде як новий: секретний лайфхак досвідчених господарок Змішайте банани зі сметаною і вийде торт, краще за Наполеон: рецепт без випічки Є чим пишатися: який вигляд має перший український позашляховик, який плутають з іномаркою Київстар раптово змінює тарифи: що стосується всіх абонентів
Показати ще

Вся особливість даної афери, що був "відв'язаний" фінансовий номер телефону. Всі транзакції були здійснені без авторизації в Приват24, відповідно, і без аутентифікації, хоча за фактом там повинна бути подвійна.

ПриватБанк, скріншот із відео
ПриватБанк, скріншот із відео

"Встановленим кредитним лімітом ніколи не користувався. Даний інцидент вже 3-й день на розгляді в кіберполіції, заведено кримінальну справу в поліції. На основі вищевикладених своїх повідомлень: констатую факт того, що ПриватБанк обманює клієнтів на своєму прикладі, як постраждалий від шахрайських операцій клієнт" - пише незадоволений чоловік.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

Підприємство ніяк не намагалася боротися з шахрайством і зв'язатися з клієнтом, коли той просить у допомоги. У нього вкрали 33 тисячі гривень, 31 з яких - кредитні кошти, і як зазначив автор, ця історія вкрай вигідна самому банку.

Через 10 звернень з ним все ж зв'язалася стажерка, якій не вистачало досвіду, щоб відповісти на потрібне питання.

Минуло вже чотири дні, а клієнт і далі намагається домогтися від банку вкрадених грошей, і закриття кредитного ліміту, який був встановлений самим банком без відома і згоди.

Скарга клієнта ПриватБанку, фото: скріншот
Скарга клієнта ПриватБанку, фото: скріншот

У коментарях співробітник Приватбанку зв'язався в постраждалим клієнтом: "Добрий день! За операціями з Вашої картки вже були сформовані заявки на повернення коштів. Ми будемо оскаржувати ці операції згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатами обробки заявок ми вас проінформуємо. Також був проведений зворотний зв'язок з боку банку".

Чим закінчилася історія в результаті - невідомо.

Нагадаємо, раніше У Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"

Як повідомляє портал "Знай.ua" Клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"

Також "Знай.uа" писав, що Клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."