Покупець має повне повернути гроші за неякісний товар або замінити його на аналогічний, незалежно від того, змінилася ціна чи ні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПодробиці розповіли в пресслужбі Держпродспоживслужби у Фейсбуці.
"Якщо товар виявився неякісним і доведено, що істотний недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний або повернути гроші", - йдеться в повідомленні.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
- повернути суму зазначену в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
- повернути суму, яка вказана на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.
Таким чином, є вартість товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має повне право вимагати повну суму за свою покупку, яка вказана в чеку.
Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, покупець має право отримати ту суму, яка вказана на ціннику.
Нагадаємо, що сплачену за товар суму ви маєте право повернути в день звернення або протягом 7 днів. Якщо ви скористалися послугами інтернет-магазину, то цей термін збільшується до 30 днів.
"У разі порушення ваших прав, обов'язково зверніться до Держпродспоживслужби за місцем вашого проживання або до Головного управління Держпродспоживслужби вашої області",- нагадують у прес-службі.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Українців попередили про небезпеку з крана -" кожен другий"
Як повідомляє портал «Знай.иа» М'ясиста грудинка і ціла упаковка: українцям розповіли, як вибрати якісну курятину
Також «Знай.иа " писав, що Адреса магазину і час покупки: що обов'язково має бути в чеку, щоб отримати повернення або компенсацію за товар