Клієнт «ПриватБанку» Данило Петрушевський поскаржився на невиконання фінансовою установою рішень суду. Про це він написав на сторінці сайту «Мінфін».

За його словами, «ПриватБанк» ще півтора роки тому подав апеляцію до суду з приводу кредиту, і програв її.

«Рішенням суду - «У задоволенні позову Акціонерного товариства Комерційний банк «ПриватБанк» про стягнення заборгованості відмовити». Але досі («ПриватБанк») не вніс змін до кредитної історії та своєї бази», - обурюється клієнт, зазначаючи, що йдеться про рішення суду № 760/3248/2019.

Він також додав, що, за словами очільника відділення в місті, де мешкає клієнт, «ПриватБанк» спише суму боргу упродовж трьох років з того моменту, як буде направлено рішення суду листом у Дніпровський офіс.

«На мою думку, це показова зневага до органів правосуддя України. Прошу вважати цей відгук досудовим листом», - наполягає розлючений клієнт.

Популярні новини зараз
"Телефонні повістки" військовозобов'язаним: як реагувати на усний виклик до ТЦК Ваша пенсія може бути значно вищою: як змусити ПФУ доплачувати 1300 грн щомісяця Заброньованим почнуть розсилати повістки: хто втратить захист від мобілізації за лічені дні - перелік Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Показати ще

У «ПриватБанку» пообіцяли розібратися у ситуації, що склалася.

«Добрий день! Фахівці проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться з вами за результатом», - повідомили там.

Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"

Як повідомляв " Знай.ua" киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови".

Знай.ua писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"