Клієнт «ПриватБанку» Данило Петрушевський поскаржився на невиконання фінансовою установою рішень суду. Про це він написав на сторінці сайту «Мінфін».

За його словами, «ПриватБанк» ще півтора роки тому подав апеляцію до суду з приводу кредиту, і програв її.

«Рішенням суду - «У задоволенні позову Акціонерного товариства Комерційний банк «ПриватБанк» про стягнення заборгованості відмовити». Але досі («ПриватБанк») не вніс змін до кредитної історії та своєї бази», - обурюється клієнт, зазначаючи, що йдеться про рішення суду № 760/3248/2019.

Він також додав, що, за словами очільника відділення в місті, де мешкає клієнт, «ПриватБанк» спише суму боргу упродовж трьох років з того моменту, як буде направлено рішення суду листом у Дніпровський офіс.

«На мою думку, це показова зневага до органів правосуддя України. Прошу вважати цей відгук досудовим листом», - наполягає розлючений клієнт.

Популярні новини зараз
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Показати ще

У «ПриватБанку» пообіцяли розібратися у ситуації, що склалася.

«Добрий день! Фахівці проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться з вами за результатом», - повідомили там.

Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"

Як повідомляв " Знай.ua" киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови".

Знай.ua писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"