Клієнт «ПриватБанку» Данило Петрушевський поскаржився на невиконання фінансовою установою рішень суду. Про це він написав на сторінці сайту «Мінфін».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа його словами, «ПриватБанк» ще півтора роки тому подав апеляцію до суду з приводу кредиту, і програв її.
«Рішенням суду - «У задоволенні позову Акціонерного товариства Комерційний банк «ПриватБанк» про стягнення заборгованості відмовити». Але досі («ПриватБанк») не вніс змін до кредитної історії та своєї бази», - обурюється клієнт, зазначаючи, що йдеться про рішення суду № 760/3248/2019.
Він також додав, що, за словами очільника відділення в місті, де мешкає клієнт, «ПриватБанк» спише суму боргу упродовж трьох років з того моменту, як буде направлено рішення суду листом у Дніпровський офіс.
«На мою думку, це показова зневага до органів правосуддя України. Прошу вважати цей відгук досудовим листом», - наполягає розлючений клієнт.
У «ПриватБанку» пообіцяли розібратися у ситуації, що склалася.
«Добрий день! Фахівці проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться з вами за результатом», - повідомили там.
Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"
Як повідомляв " Знай.ua" киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови".
Знай.ua писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"