Українець поскаржився на незадовільну роботу служби підтримки "Монобанку", яка не тільки не допомогла вирішити проблему, але ще і посилила її. Про це він написав на сторінці сайту «Мінфін».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Найбільш кошмарний саппорт, з яким я стикався взагалі коли-небудь. Відповідають швидко, але ціна за це, я так розумію, ліміт часу, скільки можуть витратити на клієнта», - пише ображений клієн.
Він розповів, що намагався відкрити дитячу кредитну картку, проте в додатку йому вперто видає сторінку «стала халепа» і показує сумного кота.
Коли клієнт звернувся в саппорт, оператори заявили, що не можуть зрозуміти, що саме сталося – «Привіт айтішникам і менеджменту Монобанку з їх котами».
Замість відповіді клієнту прийшло повідомлення, що»протягом доби з вами зв'яжеться фахівець, і звалюють до наступного клієнта".
"На сайті написано "відкрийте карту за 5 хвилин", а тягнеться вже четверту добу. І незрозуміло, скільки ще треба чекати. Шоб ви розуміли, кожен день дитина запитує, коли у неї буде картка, дуже сподобалася ідея отримати свою кредитку», - додає українець, відзначаючи, що йому ще пощастило, адже він «не вляпався з чим серйозніше».
У банку пообіцяли розібратися не тільки з проблемою, але і з'ясувати, як насправді працює служба підтримки.
Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"
Як повідомляв " Знай.ua" киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови".
Знай.ua писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"