Клієнти продовжують висловлювати своє невдоволення сервісом одного з найпопулярніших державних банків - "Приватбанку". На цей раз клієнт поскаржився, що банк не захотів розбиратися з його помилкою введення пароля, а просто заблокував операцію. Відповідний відгук опублікований на сайті «Мінфін».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнта, він спробував скористатися своєю новою віртуальною картою через Мобільний додаток. Однак при введенні пароля він допустив помилку.
"Після перейшов в пункт для отримання ЦВВ карти по смс, мені вибила «помилка з підозрілими діями», окей, подзвонив, як зазвичай, на гарячу лінію, бот мені почав розповідати за зміну пароля, але про підтвердження дій нічого не було. Написав в чат, оператор виставив форму, я підтвердив всі дані детально і відразу ж, після чого мені повідомили, що операція заблокована через Службу безпеки Приватбанку", - розповідає клієнт.
У Службі безпеки йому відповіли, що тепер він повинен очікувати один робочий день, щоб Служба безпеки зв'язалася з ним для підтвердження операцій.
«Інші банки ... працюють набагато швидше, хоч ти о 3 годині ночі знімаєш 15000, тобі відразу ж передзвонюють і запитують, ви проводили операцію? У приваті ніколи такого не було і не буде, вони тебе доведуть через помилку введення пароля і змусять бігати у відділення»,-вважає українець.
Він також зажадав, щоб ПриватБанк створив лінію підтримки, щоб була можливість написати скаргу на Службу безпеки.
«Від Приватбанку за очікування я чекаю вибачення, у мене IP-адреса, як і провайдер, не змінюється вже протягом 5 років, стільки і існує у мене карта Приватбанку. І вони мені по моєму ж IP-адресою, по моєму місцю розташування, довіреному пристрою кажуть, що я нібито роблю підозрілі дії? Господи, жахливий банк, швидше за все я закрию рахунок у Вашому банку і ніколи в вашу сторону не подивлюся, максимальна жахлива взаємодія з клієнтами, жахливий сервіс, чекаю розгорнутої відповіді, і будь ласка не своїми фразами, посилаючись на свою угоду користувача, я хочу нормальної людської відповіді», - вимагає ображений клієнт.
У коментарях інші українці вказали автору повідомлення на неприпустимість його тону.
«"Вимагаю, вимагаю, вимагаю" - чи не багато вимог від ноунейма? А банк вимагає від вас ідентифікації, причому обґрунтовано, бо у них є таке право згідно з умовами і правилами, але не пам'ятаю, щоб там було написано, що ви можете вимагати», - додає один з коментаторів.
Нагадаємо, раніше У Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"
Як повідомляє портал «Знай.uа» Клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"
Також «Знай.uа " писав, що Клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."