Українець поскаржився на роботу «ПриватБанку», звинувативши фінустанову у привласненні коштів. Про це незадоволений клієнт Олег Моргалюк написав на сайті Мінфіну.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк зазначається, у скарзі йдеться про житомирське відділення «ПриватБанку» на проспекті Мира, 19.
«Дуже жахливе обслуговування, банк завжди правий, банкомат недовидав 50 грн і банк не визнав своєї помилки, є обмеження на зняття готівки в банкоматі, якщо не лишається мало готівки, не чітке інформування, смс можуть просто перестати надходити, і це цілком нормально для Приватбанку», - скаржиться постраждалий клієнт.
У коментарях йому порадили знімати готівку лише через касу відділення банку - без обмежень і лімітів.
«Перераховуйте готівку, не відходячи від каси, і буде вам щастя. Банкомат вміє видавати до 40 аркушів купюр різних номіналів за одну транзакцію. Ліміт суми 20 тисяч за три години.
Якщо потрібно зняти швидко і велику суму, то однозначно, через касу відділення банку...
Особисто у мене налаштоване отримання інформації про транзакції на e-mail і це, на подив, працює більш надійно, ніж смс-інформування...», - радить у коментарях інший клієнт банку.
Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"
Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"
Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."