В останні кілька місяців українці стали частіше скаржитися на сервіс одного з найбільших державних банків України "ПриватБанк". Цього разу українця, який мав отримати виплату у 8 тисяч гриві, обіцяну ФОПам за втрати під час карантину, просто було позбавлено такої можливості.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВиявилося, що в системі банку змінився рахунок IBAN клієнта і чоловік не може отримати його законні гроші.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Добрий вечір, ситуація наступна, при першій заявці на отримання допомоги в 8000 грн кошти отримали, при другій ні.
Причина: ПриватБанк змінив без згоди IBAN рахунок, просто пояснивши, що по всій країні рахунки змінюють! Зателефонувавши в різні державні органи, зрозумів що переводять стрілки один на одного, буду писати заяви щоб редагували, вказали коректний рахунок!
P. s хто опинився в такій ситуації, і знає як діяти напишіть в коментарі, будь ласка.", - пише клієнт "ПриватБанку".
Також варто нагадати нашим читачам, що в Харкові, в районі Залютино, невідомі підірвали банкомат з метою пограбування. Відповідні фото опублікували в поліції. На опублікованих фото можна побачити банкомат, який розташований біля магазину. При цьому кришка банкомату збита і можна розглянути його нутрощі, а на екрані присутні великі тріщини.
Раніше повідомляли, ПриватБанк відмовив у послузі клієнту з Маріуполя: "Територія з нестабільною ситуацією".
Як повідомляв Знай.uа, банкомат ПриватБанку не видає купюри менше 50 грн: "Знімайте в касі".
Знай.uа писав, українець стверджує, що ПриватБанк використовує кошти в своїх цілях: "Жодних надходжень не було".