Все більше українців почали скаржитися на якість обслуговування і послуг у фінансових установах. Цього разу під роздачу потрапив ПриватБанк, який, як висловилася незадоволена клієнтка, "працює по чорному".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНова скарга була опублікована на порталі Мінфін, де українці можуть залишити свою думку про різні компанії.
Наталія Саламантіна зважилася розповісти, яка неприємна ситуація у неї трапилася з даними фінансовою установою. 14 червня поточного року вона заплатила 156 гривень в АТ КБ ПриватБанк Відділення 9, 50023, що в місті Кривий Ріг. Призначення платежу: оплата за бакдослiдження.
"Гроші за вищезгадану послугу зазвичай повертає мені підприємство де я працюю після надання мною документа з банку. Але той документ, який мені надала касир не є платіжним документом згідно роз'яснень НБУ " - сказано в повідомленні.
На підприємстві відмовилися повернути гроші, так як це був не платіжний документ.
Тобто, як зазначила автор даного повідомлення, ПриватБанк працює як нелегальна контора, не видаючи клієнтам справжні чеки за оплачені послуги, або простіше кажучи - уникає сплати податків.
"У мене два питання до ПриватБанку:
1).Чому я не отримала платіжний документ у касі вищезгаданого Відділення ПриватБанку і хто в цьому винен?
2). Як вирішити питання за рахунок винного і повернути мені мої 156 грн. 01 коп. за оплачену послугу і 15 грн за комісію банку, які також, як правило, повертає мені підприємство?"- підсумувала жінка.
Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"
Як повідомляв "Знай.ua" киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови".
"Знай.ua" писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"