В останні кілька місяців українці стали частіше скаржитися на послуги і сервіс однієї з найбільших поштових компаній країни "Нова пошта". На цей раз клієнт компанії заявив, що його особисто, як і багатьох його знайомих намагаються просто змусили платити більше за "вигаданий" простір, упаковуючи посилки чисто своїм чином.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТакож клієнт "Нової Пошти" заявив, що прощатиметься з даною компанією і перейде на іншого оператора поштового зв'язку.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на сайті для відгуків Otzovik.
"Панове, я дуже ціную той сервіс який роками створила Нова Пошта і була моїм фаворитом, але останні зміни в політиці компанії ведуть її в нікуди, так як своїми діями ви самі змусили мене скористатися послугами meest express і я залишився задоволений... прощай Нова пошта.
А тепер докладно: переїхав я до Києва і вирішив відправити з Дніпра картини, не антикварні, а просто дешеві принти на рейках, на 81 відділенні проспекту Гагаріна, я відмінно упакував картини (загальна вага близько 3кг) і приніс їх на відділення і тут мені почали впарювати дичину.
Я вирішив дослідити, може це випадковість і запитав колег на роботі, подумавши, що може я просто нарвався на некомпетентного співробітника, і з'ясувалося наступне:
- моєму колезі доставку з Миколаєва в Олександрію дитячої коляски порахували в 1500 грн, порахувавши коляску не за фактичною вагою, а за міфічною прогнозною вагою.
- другий колезі запакували нову валізу в коробку здерши більше 200грн за об'ємну вагу і коробку.
Це загальна тенденція. Дуже шкода, але я перейшов на Міст Експрес, прощай Нова пошта", - пише незадоволений українець.
Раніше повідомляли, українка замовила матрац на Новій пошті, а отримала одні обривки.
Як повідомляв Знай.uа, у Києві вантажівка Нової пошти спалахнула разом з посилками, в компанії знайшли винних.
Знай.uа писав, у Києві спалахнула вантажівка з посилками "Нової пошти", компанія компенсує збитки.