"Укрпошта" продовжує доводити своїх клієнтів до білого калення. Про те, що посилки не відслідковуються, їх крадуть, а грошові перекази зникають у невідомому напрямку, пишуть українці на сайті otzyvua.net.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗокрема, одна з клієнток поскаржилася, що її посилки з AliExpress так і не прийшли з березня.
"Купую дрібнички на AliExpress, раніше "Укрпошта" доставляла посилки, які не відстежувалися, проблем не було, але. Починаючи з середини березня жодна з вже 4 посилок без відстеження не доставлена. Я розумію, один раз втратили, але 4 посилки, як тільки потрапили в руки «Укрпошти», просто пропали. Мені дивно, нафіга їм лапки для швейних машинок або скребки для тіста, вони копійки коштують, але мабуть, халява - це круто, хоч і не потрібно, але сопру», - обурюється жінка.
Вона додає, що не одна така – інші покупці того ж сайту скаржаться на вкрадені посилки в «Укрпошті».
У коментарях зазначають, що "стандартно відповідають, що ви самі винні, що у вас краде «Укрпошта»: замовили у китайця безкоштовною доставкою, а треба було дорогою. Щоб, наприклад, доставка лапки для швейної машинки вартістю 20 грн обійшлася в 200 грн і більше».
"Хоча адекватній людині незрозуміло: чому, якщо існує така доставка, як безкоштовна, У мене обов'язково повинні уворовать посилку?» , - дивуються постраждалі клієнти.
Інший клієнт скаржиться, що його переказ за товар післяплатою «розчинився в повітрі».
"Відправив товар ... післяплатою 11.06, товар отримали 14.06, зараз 20.06 (на сайті "Укрпошти" видача готівкових коштів 2-3 дні), грошей немає, повідомлення Немає, жахливий сервіс!», - розповів потерпілий українець.
Він додав, що ходив на пошту, де йому сказали чекати повідомлення СМС, дзвонив оператору – сказали, що «бачить, переказ йде».
"Питання - як воно йде 6 днів і ще скільки буде йти, пішки назад гроші несуть??? 21 століття, що, назад в конверті довше йде, ніж доставка? А може, хтось наварюється за рахунок нас, з мене трохи, з іншого і так нормально виходить відсоток", - припускає чоловік.
«Повідомлення клієнтів - це та величезна проблема, яку не хочуть вирішувати багато років. У той час, коли мобільні телефони є навіть у маленьких дітей – «Укрпошта» не хоче всі сповіщення перевести своїми Правилами у форму СМС на оператора моб. зв'язки. У їх Правилах досі сповіщати папірцями в поштову скриньку, якими, наприклад, у нас ніколи не сповіщають. Кажуть ще дзвонять на телефон, а звідки клієнт знає, що це вони дзвонять? Зараз багато дурнів дзвонить... як бачимо, виходу два: один проблематичний - ходити на пошту, дізнаватися про прибуття переказу (враховуючи черги, пандемію, витрату часу і нервів), другий корупційний - задобрити дівчаток, щоб вони сповістили зручним для вас способом», - підказують йому в коментарях.
Раніше повідомляли, "Нова пошта" пробила чергове дно доставки до дверей: "після інфаркту на п'ятий поверх...".
Як повідомляв Знай.uа, "Нова пошта" оголосила про нововведення: тепер це зможе зробити кожен українець.