Клієнт служби доставки "Нова пошта" не на жарт розізлився через непорозуміння, яке виникло з часом та місцем доставлення його посилки. Річ у тому, що чоловік вказав різні адреси відділень для своїх замовлень.

Про це Сінявін Євген розповів на особистій сторінці в соцмережі Фейсбук.

"#НоваяПочта. Шарашкіна контора. В кінці минулого тижня Мені відправили посилку в Ілинку Біляївського району. На початку тижня я її забрав. Зараз чекаю нову посилку туди ж і одну в Одесі на Миколаївській дорозі. Вранці приходить в вайбер повідомлення про прибуття посилки в Ілинку. Я буду там проїжджати в районі 17.30, але попри інформацію на сайті майже (працює до 18.00), там вже буде закрито. Вони завжди працюють до 17.00.", - написав чоловік. Синявін Євген

Нова Пошта, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube
Нова Пошта, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube

Та це ще не все. Як виявилося, чоловіку довелося добряче побігати між відділеннями Нової пошти у різних населених пунктах, щоб знайти свої посилки, які він у результаті так і не отримав.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно
Показати ще

"До чого я все це? Я зриваюся і їду в обід на пошту (15 км в одну сторону, плюс стільки ж назад). Виявилося що ні чого мені не прийшло і мені це СМС прислали у зв'язку з тим що, у них не було відмічено отримання попередньої посилки. При цьому оплата за їх послуги, зазначена як отримана.", - розповідає обурений чоловік. Синявін Євген

Нова Пошта, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube
Нова Пошта, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube

Обурений клієнт "Нової пошти" все-таки отримав сповіщення про доставку своїх посилок, але сталося це вже після того, як він повернувся додому. Чоловік звертається з запитанням, хто у цьому випадку має повернути йому кошти за витрачене намарне пальне.

"Посваритися. Приїхав додому і.... у вайбер приходить повідомлення про те що, одна посилка вже приїхала на 11 відділення (Миколаївська дорога, Одеса) , і друга теж туди їде. Це повна жопа. Як ви мля взагалі працюєте? Хто поверне мені гроші на пальне витрачене даром (30км)? Немає слів. Шарашка", - пише він. Синявін Євген

Скріншот: Сінявін Євген / Фейсбук
Скріншот: Сінявін Євген / Фейсбук

Нагадаємо, відправили 9 кг, а отримали 70: харків'янка на "Новій пошті" дізналася, що таке доставка майбутнього. Співробітники компанії примудрилися упакувати пилосос вагою 9кг таким чином, що вийшло 70

Як повідомляв портал "Знай.ua", клієнти "Нової Пошти" розкрили "накрутку" ціни на відправлення: купа стречу, зайва упаковка і неповернення грошей. Українець поскаржився на послуги "Нової Пошти"

Також "Знай.ua" писав, українець у відділенні "Нової пошти" розкрив план зі збуту картону, страждають гаманці клієнтів: "Шлях в нікуди...". Чоловік подумав, що це просто випадковість, поки не запитав своїх колег на роботі