"Приватбанк" звинуватили в тому, що він не видає обіцяні бонуси і не пояснює, в чому причина проблеми. Про це написав клієнт компанії на сайті «Мінфін».

"У "Привату" є цілий сайт з кешбек. Бонус-онлайн. Там можна отримати кешбек на що завгодно. Зараз час відпусток. Найзручніше-вибирати категорії "туризм" і "транспорт". Але цей сегмент в нашій країні рідко потрапляє оплата карткою, тут процвітає нал. Але у "Привату» в "бонусі" виявилася фірма-перевізник з кешбеком. Купив три квитки до Затоки з Києва. Для кешбека дуже просто, згідно з інструкцією, треба перейти з бонусу-онлайн по кнопці на сайт перевізника. Все так і зробив. Але кешбек не спрацював", - пояснює пробему розсерджений клієнт.

Він додав, що спроби вирішити проблему через службу підтримки банку не увінчалися успіхом.

"Вже тиждень прошу написати, чому, відповідають, що фахівець ще розбирається. Підозрюю, що це нічим не скінчитися. Ще в понеділок обіцяли дати відповідь. Номер заявки навіть дали - 30686675», - поскаржився він.

Популярні новини зараз
Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

У компанії ще ніяк не відреагували на скаргу засмученого клієнта.

Раніше повідомляли, в АТБ українцям запропонували дивне "прозоре" масло: "забули підфарбувати". Незвичайний продукт, що викликає подив, помітили на полицях популярної мережі супермаркетів.

Як повідомляв Знай.uа, у клієнтів "Приватбанку" вночі зникли гроші з рахунків: "кілька тисяч мінус".

Знай.uа писав, українець залишився без субсидії через банк, виплати зупинили до грудня: "роблять велику таємницю".