За останні кілька місяців сотні клієнтів одного з найбільших державний банків "ПриватБанк" все сильніше і активніше стали скаржитися на сервіс фінустанови. Цього разу українка, якій чоловік надіслав гроші на картку, розповіла, через що їй довелося пройти, щоб довести, що гроші належать її родині.
Про це стало відомо завдяки повідомленню сильно незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"ПриватБанк", фото: Знай.ua
"ПриватБанк", фото: Знай.ua

"Чоловік мені надіслав гроші на карту і понеслося! Банк вимагає довести, що чоловік мені надіслав гроші. Показую його зарплату в Монобанк - не підходить. Питаю, що тоді потрібно. Потрібно показати документ, що переклад був саме від нього з приват карти на мою приват карту.
Ок, зараз пришлю квитанції зі свого Привату. Вони не підходять, так як це виписка з карти? Що? А які документи потрібно показати? Покажіть декларацію і т. д. але наш банк не може прийняти сам в себе доходи.) Чоловік пішов з банку - тепер і я! Жах", - розповіла українка.
Відгук клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Важливо також зазначити той факт, що в офіційній відповіді банку співробітники заявили, що в даний момент це не їх особиста примха, а необхідні на законодавчому рівні заходи.