«ПриватБанк» звинуватили в тому, що він видав кредитну картку на ім’я людини, яка про це не просила. Про це написала клієнтка компанії на сайті «Мінфін».

«Будьте обережні, в «ПриватБанку» вам можуть оформити кредит, навіть коли ви ніколи туди не зверталися, і потім прикривати аферистів. На моє ім’я в 2019 році було виготовлено картку і взято кредит працівниками «ПриватБанку», я ніяких договорів не підписувала, у відділення не зверталася та ніяких фотографій не робила. Співробітники служби безпеки кажуть, що все рівно платити потрібно, тому що він оформлений на вас, а те, що ви ніколи там не були, а кредит оформив їхній працівник без вас - їх не цікавить», - пояснює проблему розсерджена клієнтка.

Вона додала, що вже є більше 500 постраждалих, на яких оформлені кредити, але «в той час вони взагалі були закордоном».

«Остерігайтеся банку-афериста!», - побажала вона.

Популярні новини зараз

Суддя "Танців з зірками" Катерина Кухар показала, хто зможе замінити її на паркеті: "Найкращі майстри"

Ксенія Мішина показала, як переживає розрив з Олександром Еллертом: "Викликає страх"

Тіна Кароль показала красеня, з яким підкорює Ісландію: "Нас розсекретили"

Ірина Горова показала чоловіка, який підкорив її серце після Потапа: Настя Каменських закохається

Показати ще

У відповідь в компанії принесли свої вибачення і запропонували допомогу для вирішення проблеми.

«Видача картки проводиться з фотографуванням клієнта з оформлюваним продуктом. Дана процедура проводиться згідно з нормами безпеки надання вам банківських послуг і збереження ваших коштів, ефективної боротьби з шахрайством. Якщо ви не підтверджуєте оформлення картки, ви можете звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію в банку», - нагадали клієнтці в компанії.

ПриватБанк, скріншот із відео
ПриватБанк, скріншот із відео

Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"

Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"

Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."