Все частіше українці почали скаржитися на якість стільникового зв'язку. Воно постійно дорожчає, але, краще ніби не стає, виходячи з відгуків.

Один з нових відгуків був опублікований на сайті, де кожен може залишити свою скаргу - otzyvua.net.

Автором повідомлення став якийсь Ігор, який, по всій видимості тривалий час був клієнтом даного провайдера. І з особистого досвіду він ні в якому разі не рекомендує нікому підключатися до нього.

Скарга на Vodafone, фото: скріншот
Скарга на Vodafone, фото: скріншот

"Інтернету немає від слова зовсім!!! Постійно пропадає інтернет(так то 4g варто відійти від вікна на півтора метра - вже E). Якість дзвінків дуже низька. Зв'язок періодично переривається. Техпідтримка нічого (від слова АБСОЛЮТНО) не робить. Надсилають відмазки на кшталт» змініть сімку " (ага та в 6 разів, браво!), "проблема не виявлена, перевірте інтернет і перезавантажте телефон" (таке відчуття, що в 100 разів це допоможе (з приводу 100 рази це не жарт, я реально звертався до них за весь час більше 100 разів і змін нуль)), і тд" - говорить він.

Популярні новини зараз

Катерина Репяхова зізналася, як її мама називає свого зятя: ким став у тещі Віктор Павлік

Марічка Падалко повідомила про поповнення в родині: забрала останнього

Марина Боржемська видала свій лайфак для підтягнутого тіла: так схуднути зможе кожна

Лоліта Мілявська показала рідкісні кадри з донькою, яку залишила в Україні: "Мовчання - золото"

Показати ще

Оператор на гарячій лінії повідомляє різними відмазками, які були описані вище, а ціни завищені. При цьому, ігор також зазначає, що йому не хочуть повертати гроші, і відправляють звертатися на пошту. У самому офісі говорять те ж саме.

Повідомлення від оператора, фото: скріншот
Повідомлення від оператора, фото: скріншот

Повідомлення від оператора, фото: скріншот
Повідомлення від оператора, фото: скріншот

До своєї скарги чоловік також прикріпив повідомлення, які йому приходять на телефон від оператора мобільного зв'язку.

Відповідь оператора, фото: скріншот
Відповідь оператора, фото: скріншот

Всього через 50 хвилин після публікації відкликання, послідувала відповідь від Vodafone. Ті запевнили, що компанія постійно працює над усуненням проблем, а якщо щось не так, можна звернутися завжди в особисті повідомлення в одному з месенджерів.

Нагадаємо, Київстар придумав, як спростити життя абонентам.

Як повідомляв Знай.ua, в Україні зміняться правила для операторів і абонентів мобільного зв'язку, штрафи, спам і скарги.

Також Знай.ua писав, що українка показала дивну накрутку на тарифах Vodafone.