Клієнт "ПриватБанку" заявив про неналежне обслуговування у фінансовій установі. У чоловіка, за його словами, виникли труднощі при оплаті податку, а також знятті кошті з власної банківської карти.

Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфін. Клієнт "ПриватБанку" розповів, що неприємний інцидент стався, коли він хотів сплатити податок через додаток Букінгу.

"Оплачую податок через додаток букінгу. Раз за реквізитами оплатив. Вдруге приходжу в банк, консультант внесла реквізити, все відмінно. Увечері дзвонять з банку і кажуть "платіж не проходить оскільки відправляєте юрособі, і ви повинні бути теж юрособа або по іншому ні як, або відкрити ФОП". Ви там раптом не *** в банку? Окей. Хочу зняти з власної карти нещасних 50 євро, що б через інший нормальний банк оплатити, і тут опа. Грошей не дамо їх немає. Хочете гроші, замовляйте і чекайте до тижня! ***.", - розповів він.

Банкомат ПриватБанку, фото: Знай.uа
Банкомат ПриватБанку, фото: Знай.uа

"Добрий вечір! Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.", - миттєво відреагували співробітники банку. ПриватБанк

Популярні новини зараз
Перевірки ТЦК на вулиці: чи законна вимога показати телефон Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити "Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Показати ще

Щоправда, користувачі мережі запідозрили неладне і пояснили свою позицію у коментарях до цієї скарги.

"Платити податки, юрособі, через сайт букінг... скільки брехні в одному відгуку. Це просто шедевр.", "Цікаво, як Мінфін пропускає реєстрацію подібних користувачів? Реальне таке реєструють?", "Букінг це сайт Бронювання готелів, готелів, авіаквитків, Оренда авто, кому ви втираєте, автор ... який додаток букінгу? І фіз. особа може відправити юрособі спокійно платежі", - пишуть у коментарях.

Скріншот: minfin.com.ua
Скріншот: minfin.com.ua

Скріншот: minfin.com.ua
Скріншот: minfin.com.ua

Нагадаємо, клієнт "ПриватБанку" поскаржився на зникнення з картки 35 тисяч: списали й забули. Клієнт банку має намір зняти всі гроші та закрити банківські карти

Як повідомляв портал "Знай.ua", клієнт "Привату" показав, як банк перевів його гроші на "лівий" сайт: "Несанкціоноване списання". Клієнт "ПриватБанку" заявив про несанкціоноване списання коштів

Також "Знай.ua" писав, на українку взяли кредит в "МоноБанку" після крадіжки телефону, співробітники тільки поспівчували. Шахрай скористався додатком