Клієнтка "МоноБанку" втратила власні й кредитні гроші після того, як у неї викрали мобільний телефон. Шахрай скористався додатком, встановленим у смартфоні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо після скарги клієнтки МоноБанку на сайті Мінфіну. Жінка розповіла, що протягом кількох днів перебувала у Дніпрі у справах, де й втратила свій телефон. Проте крадіжку виявила лише ввечері. Коли наступного дня вона купувала новий, то не змогла розрахуватися банківською карткою, тоді й запідозрила неладне.
"Коли на новому телефоні зайшла в додаток, побачила, що гроші відсутні: і мої, і кредит (який, до речі, я не просила, мені нав'язали). У листуванні шахрая з банком за минулий день побачила, що було кілька прохань збільшити кредит, відмова в банкоматі і 3 перекази на інші карти на суму понад 6000 грн. Причому 1 з них виділено червоним кольором "налагодження безпеки", - йдеться у скарзі.
Клієнтка "МоноБанку" розповіла, що одразу заблокувала карту, зв'язалася з банком й написала заяву в поліцію. У фінансовій установі, за її словами, жінці лише поспівчували, додавши, що якщо вона погасить кредит вчасно, то до неї не будуть застосовувати штрафні санкції.
"Тобто банк не несе ніякої відповідальності за мої кошти, а їх витрати повинна погасити я, ще й з відсотками. Звідки шахрай дізнався пін код? Сказали, він його знав, я сама типу повідомила. Як ви думаєте, навіщо? Ніякого внутрішнього розслідування. Можливо шахраї мають своїх людей в банку? І що це за переклад на безпеку, якої зовсім немає?", - обурюється жінка.
Клієнтка банку також додала, що після отримання нової карти без її прохання їй надали кредитний ліміт у розмірі 3 тисяч гривень. Анулювати який, до слова, жінці не вдалося.
"І в кінці нашого листування-вишенька на торті — спасибі, що звернулися до нас і 2 веселих смайлики. Отримала нову карту, і там знову КЛ 3000 — навіщо? Намагалася його анулювати — не тут то було - відповідь: ми не змогли розрахувати вам ліміт. Порадьте, що робити? Віддавати банку їх 3000 (Про моїх ніхто і не згадав) чи ні?", - написала вона.
Нагадаємо, клієнт Monobank поскаржився на зникнення 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних". Клієнт не знає, як отримати свої гроші назад
Як повідомляв портал "Знай.ua", "Монобанк" змусив клієнта милуватися на сумного кота - "4-у добу…". У банку пообіцяли розібратися з проблемою
Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк спочфатку списав гроші, а після "відмовився" від клієнтки: "В нахабну вкрав більше 5 тисяч доларів". Українка не може отримати назад свої гроші