Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнт поскаржився, що банкомат списав з рахунку гроші, але не видав їх.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
За словами чоловіка, клієнтом ПриватБанку він є з 2011 року і завжди був ним задоволений, але все змінилося, коли він потрапив до лікарні і йому треба було зняти кошти на оплату ліків і аналізів.
"Мені скинули рідні люди гроші на ліки і оплату аналізів, сума 2400грн. Я пішов на 2 поверх лікарні знімати гроші (саме там знаходяться банкомати) підійшов, відсканував через приват24 код з монітора, відкрилося меню, вибрав суму 2400 і натиснув кнопочку видати, банкомат почав рахувати гроші і в цей момент прийшло повідомлення на телефон що знято 2400, після чого банкомат видав помилку і навіть не відкрив осередок з якої повинні були видатися гроші, а на екрані напис - "Я не працюю", - розповів клієнт.
Перевіривши баланс в сусідньому банкоматі було виявлено, що грошей на рахунку немає. Дзвінки операторам не допомогли, тому що вони твердили фразу - чекайте інкасацію, термін очікування до 14 днів.
"Перевірив баланс в сусідньому банкоматі, а грошей то на рахунку немає... дзвінки до операторів толку не приносять абсолютно ніякого, навіть буханець хліба як співрозмовник корисніше буде. Вони завжди повторюють фразу-очікуй інкасацію. Питаю-коли буде інкасація? На що завжди одна відповідь-максимальний термін очікування 14 днів. Я в чужому місті в лікарні без грошей без потрібних ліків і не можу оплатити аналіз який в підсумку показав мій діагноз
Рідні змогли приїхати з грошима тільки через 3 дні і аналізи нарешті оплатили, після чого 2 дні чекав результат. Не маючи точного діагнозу мене 5 днів лікували не від тієї хвороби, самопочуття ставало тільки гірше, було настільки боляче що хотілося кричати…", - поскаржився чоловік.
Як зазначив українець, ПриватБанку наплювати на своїх клієнтів, тому що з допомоги в подібній ситуації ви почуєте про очікування терміном до 14 днів і більше нічого.
Коли чоловік прямо запитав у оператора банку, як йому здати аналізи і купити ліки, якщо він залишився без грошей з їхньої вини, то йому запропонували збільшити кредитний ліміт на карті.
"Ви мало того що забрали у мене всі гроші, але навіть не соромлячись пропонуєте збільшити кредитний ліміт) Ваш чортів банкомат гроші вирішив не видавати, так так ще в борг по кредитці загнати треба, щоб я ще вам повинен залишився", - обурюється клієнт.
Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"
Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"
Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."