У "Приват24" 9 жовтня стався технічний збій. У результаті чого сталася тимчасова затримка при проведенні платежів через систему. Проте, зараз у "ПриватБанку" переконують, що вже усунули проблему.

Користувачі додатку "Приват24" поскаржилися на затримку проведення платежів. Адже їхні кошти або не відправлялися, або не надходили. Крім переказу коштів, не працює й додаток "Скарбничка".

Водночас на "гарячій" лінії фінансової установи повідомили, що у роботі додатку стався технічний збій і попросили не робити повторний платіж. Там запевнили, що кошти тим, хто впродовж збою їх все ж відправив повторно, повернуть.

Збій у ПриватБанку, скріншот
Збій у ПриватБанку, скріншот

"Якщо клієнт потрапив у ситуацію, коли платіж чи переказ завис, просимо почекати та не проводити повторні. Всі платежі будуть виконані, не треба одразу ж робити повторний", — зазначив речник фінустанови Олег Серга у коментарі "Громадському".

Популярні новини зараз

Штрафи 51 тисяча гривень і техогляд за новими правилами: за що можуть забрати авто і які перевірки потрібно пройти

Вакциновані і хитрі українці почали заробляти на невакцинованих

Ані Лорак показала себе на заздрість Мурату: апетитні "бомбочки" під піджаком

Колишній Ані Лорак Юрій Фальоса пошкодував про витрачені на співачку гроші: "Їй купували прокладки, бензин, білизну..."

Показати ще

Крім того, банк попросив вибачення у клієнтів за тимчасові незручності й порадив перевіряти стан платежів в архіві "Приват24".

"ПриватБанк", фото: znaj.ua
"ПриватБанк", фото: znaj.ua

Нагадаємо, Укрзалізниця показала, чим збирається годувати пасажирів у поїздах: три меню на вибір. "Укрзалізниця" презентувала нові ланчбокси, розробивши нові варіанти меню в поїздах "Інтерсіті"

Як повідомляв портал "Знай.ua", Нова пошта пообіцяла доставляти посилки, не виходячи з під'їзду: що зміниться для клієнтів. Популярний поштовий оператор "Нова пошта" повідомила про нововведення, які мали б полегшити життя їхніх клієнтів

Також "Знай.ua" писав, Vodafone самовільно під'єднав клієнту послугу й двічі зняв за неї гроші: "Відповідь просто вбила". Українець стверджує, що двічі втрачав кошти при поповненні пакету