Українці все частіше скаржаться на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Так, клієнти помічають не тільки обмежувальні заходи з боку блокування, але і розголошення конфіденційної інформації.

Так, українець поскаржився, що на його телефонний номер шахраї взяли кредит. І причиною він вважає те, що в Державному банку України розкривають і не зберігають у конфіденційності дані клієнтів. Відгук він залишив на сайті Мінфін.

" невідомою особою на моє ім'я були взяті онлайн-кредити в трьох фінустановах-Єврогроші, Гоуфінгоу, Дінеро. Я написала заяву в поліцію-підключилася і кіберполіція і Адвокатська контора по захисту прав людини. Були написані всілякі позовні заяви, призначені дати в суді. І ось тут найцікавіше почалося-кредити видавалися повністю без ідентифікації особи-аргумент для видачі був (прийшли всі роздруківки з цих фінустанов) за номером телефону , — який був у мене підв'язаний до зарплатної картки в 2010 році!",- обурюється клієнт.

Українець стверджує, що в роздруківці були всі номери телефонів за 10 років і були відомості, які знав тільки ПриватБанк.

"були такі відомості, які ніхто не знав, крім ПриватБанку.Я випадково в поліції познайомилася ще з аналогічним потерпілим Олександром Ш.на нього взяли 4 кредити за номером телефону, який був прив'язаний до зарплатної картки в ПриватБанку в 2004-2005 рр. тобто шахраї маючи всю базу, пробиваючи номери телефонів і якщо номер вільний-підключають і беруть кредити. Саме по мені номер був куплений 19.02.2020 р. створена ел / Пошта і все ... я писала також скаргу в Нацбанк, як маючи ліцензію на видачу онлайн кредитів-люди не ідентифікуються-видають всім!!! і приватбанк їм у цьому допомагає!!!",- пише обурений українець.

Популярні новини зараз

Звичайний "Запорожець" перетворили на кабріолет: вийшов стильний "спритний павук"

Оля Цибульська наважилася на несподіване разом із красунею в купальнику: "Добре, що не чути звук"

Ксенія Мішина вразила виглядом після примирення з Еллертом: "Обличчя в кров"

Злата Огнєвіч поскаржилася на хейт після "стриптизу" на "Холостячці": "Закомплексовані..."

Показати ще

У Приватбанку тільки висловили жаль, своєї помилки не визнали і заявили, що конфіденційність клієнтів є головним пріоритетом.

Відповідь ПриватБанку, фото: скріншот Мінфін
Відповідь ПриватБанку, фото: скріншот Мінфін

Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.

Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.

Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.