Клієнтка Ощадбанку поскаржилась на працівників фінустанови.

Українці все частіше скаржаться на обслуговування в державному Ощадбанку. Цього разу українка поскаржилась на те, що їй підключили платну послугу, не питаючи згоди, і тепер вона не може добитися, що цю послугу відключили. Свій відгук про роботу державної фінустанови вона залишила на сайті Мінфін.

Клієнтка Ощадбанку розповіла, що місяць тому у неї закінчився термін дії картки і вона звернулася до відділення банку, щоб її переоформити.

При переоформленні картки банка, не питаючи дозволу клієнтки, підключив їй платну послугу - смс інформування. Це при тому, що клієнтка наголошувала, щоб їй не підключали цієї послуги.

"Я просила не підключати, оскільки воно коштує 7 грн за смс, а мені приходить допомога 1500 грн. Плюс до того я не працюю. Це моє єдине джерело доходу", - пише клієнтка.

Популярні новини зараз
Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..." Українським водіям загрожує чималий штраф: через що можна залишитись без грошей у воєнний час Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет" Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією
Показати ще

Українка кілька разів зверталася до різних операторів, щоб їй відключити дану послугу, однак щоразу отримувала відмову та обіцянки відключити у наступному місяці.

"Підкажіть, як відключити дану послугу чи куди звернутися, щоб її відключили, бо від цих недопрацівників толку взагалі нема", - у розпачі пише клієнтка Ощадбанку.

Нагадаємо, Ощадбанк вимагає з українки комісію в 500 гривень

Як повідомляв портал Знай.ua, Ощадбанк заявив про знищення карт українців

Також Знай.ua писав, українці обурені зливом даних у "ПриватБанку"