Клієнтка Ощадбанку поскаржилась на працівників фінустанови.

Українці все частіше скаржаться на обслуговування в державному Ощадбанку. Цього разу українка поскаржилась на те, що їй підключили платну послугу, не питаючи згоди, і тепер вона не може добитися, що цю послугу відключили. Свій відгук про роботу державної фінустанови вона залишила на сайті Мінфін.

Клієнтка Ощадбанку розповіла, що місяць тому у неї закінчився термін дії картки і вона звернулася до відділення банку, щоб її переоформити.

При переоформленні картки банка, не питаючи дозволу клієнтки, підключив їй платну послугу - смс інформування. Це при тому, що клієнтка наголошувала, щоб їй не підключали цієї послуги.

"Я просила не підключати, оскільки воно коштує 7 грн за смс, а мені приходить допомога 1500 грн. Плюс до того я не працюю. Це моє єдине джерело доходу", - пише клієнтка.

Популярні новини зараз
Захід втомився терпіти витівки путіна, і поставив йому останній ультиматум: "Піде мочилово на повну" Хто з українців може отримати 3 350 грн щомісячної допомоги: категорії та умови Порівняння цін у супермаркетах Німеччини та України - різниця колосальна Син Софії Ротару Руслан Євдокименко не зміг стримати гіркоти від втрати: "Дякую тобі за все"
Показати ще

Українка кілька разів зверталася до різних операторів, щоб їй відключити дану послугу, однак щоразу отримувала відмову та обіцянки відключити у наступному місяці.

"Підкажіть, як відключити дану послугу чи куди звернутися, щоб її відключили, бо від цих недопрацівників толку взагалі нема", - у розпачі пише клієнтка Ощадбанку.

Нагадаємо, Ощадбанк вимагає з українки комісію в 500 гривень

Як повідомляв портал Знай.ua, Ощадбанк заявив про знищення карт українців

Також Знай.ua писав, українці обурені зливом даних у "ПриватБанку"