В останні кілька місяців почастішали скарги на роботу одного з найбільших українських банків "ПриватБанк". Нещодавно з'явилася інформація, що деяким клієнтам без будь-яких пояснень блокують рахунки, і рекомендують перейти на обслуговування до іншої фінансової установи.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Приватбанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.
"Я є клієнтом "ПриватБанку" вже більше 7 років, весь цей час активно використовував карту і навіть відкрив рахунок ФОПа у вашому банку, але через 8 місяців роботи як ФОП всі мої рахунки було заблоковано без вказівки будь-яких причин, хоча податки я плачу постійно і з боку банку не було запитів на підтвердження будь-яких транзакцій.
Всі менеджери з якими я спілкувався (а це 4 людини) давали різну інформацію. Перший говорив, що можливо це технічний збій і рахунок буде розблоковано, далі менеджери посилалися на статтю 1074 (але при цьому жодних судових постанов немає) і теж говорили що рахунки в даний момент перевіряються, але останній менеджер сказав, що рахунки заблоковано без можливості розблокування взагалі, і можна тільки оформити запит на переказ коштів до іншого банку.
Я звичайно скористаюся порадою і зміню банк в якому обслуговуюся, але сама ситуація м'яко кажучи дуже неприємна, так як за фактом на невизначений проміжок часу я залишився без будь-яких коштів для життя.", - пише незадоволений клієнт.
Варто також зазначити той факт, що представники банку поки жодним чином не відповіли на звинувачення на свою адресу і продовжують зберігати тишу.
Раніше повідомляли, "ПриватБанк" взявся за валюту українців, замість зелених віддають папірці: "Вся в плямах...".
Як повідомляв Знай.uа, шахраї беруть онлайн-кредити на імена українців: як захистити себе і свої гроші.
Знай.uа писав, "Збій - грошей немає": українці бояться підходити до терміналів "ПриватБанку".