Українці все частіше скаржаться на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Так, клієнти помічають не тільки обмежувальні заходи з боку блокування, але і розголошення конфіденційної інформації.

Так, Українка поскаржилася, що за останній рік банк постійно вимагав актуалізацію даних, а два рази і зовсім відхилив скріншоти документів. Відгук вона написала на сайті Мінфін.

Моя оцінка 0, Шкода що такої оцінки тут не поставиш. Я є клієнтом банку 6 років і ось останній цей рік вони заколебали своєю актуалізацією, я 3 рази скидала дані через приват 24, якісні фото паспорта всіх сторінок і код, 2 рази відхилили, на третій раз написали що Актуалізація пройшла успішно і тут через дня 3-4 знову пишуть потрібно Актуалізація і це при тому що за цей рік я 3 рази змінювала карту через невідомого зняття грошей і втрати карти, я змушена була старі блокувати і нові замовити і перш ніж отримати нову карту їм потрібно надати копії документів +ще фото з картою роблять, так де ви ці діваєте, вони що за межами банку?? Загалом змушують йти у відділення, стояти в черзі через якусь дурницю щоб тільки актуалізацію пройти.Але я втомилася вже підтверджувати тому просто закрила всі карти і перейшла в інший більш адекватний банк.",- написав клієнт.

У банку тільки стандартно вибачилися за незручності і відзначили, що радять надавати фотографії всіх сторінок паспорта, щоб не відбувалося таких ситуацій.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.

Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.

Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.