В останні кілька місяців почастішали скарги на сервіс одного з найбільших державних банків України "ПриватБанк". Дійшло до того, що під час поповнення мобільного рахунку клієнтам заявляють, що вони не клієнти установи.

Людям доводиться просто спостерігати за тим, як їхні гроші йдуть безповоротно і невідомо куди. Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.

Публікація незадоволеного клієнта "Приватбанку", скріншот: Minfin
Публікація незадоволеного клієнта "Приватбанку", скріншот: Minfin

"Син поповнював в терміналі банку мобільний номер, термінал "завис", номер не поповнив. Зв'язався з банком, на що йому відповіли, що він не є клієнтом банку і кошти йому не повернуть. Це якийсь нонсенс!!! Гаряча лінія, це теж цирк!!! У кожного оператора різні пояснення з даного випадку. Шкода що не можна прикріпити скріни і запис розмови!!!", - написав незадоволений клієнт "ПриватБанка".

ПриватБанк, кадр з відео
ПриватБанк, кадр з відео

Популярні новини зараз
Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще

Також важливо зазначити той факт, що представник банку надав клієнту офіційну відповідь на дані звинувачення: "Добрий день! Звернулися в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію". На жаль, поки невідомо, чим закінчилося проблемне поповнення рахунку. Однак ми повинні попередити наших читачів уважно поводитися зі своїми коштами й даними.

Раніше повідомляли, українським пенсіонерам підвищать виплати на 1650 грн: кому розраховувати на надбавки.

Як повідомляв Знай.uа, багаторічний клієнт ПриватБанку розлютився через нові правила: "Не маю бажання тут обслуговуватися".

Знай.uа писав, "Вкрали паспорт, оформили кредит": українець показав, що ПриватБанк творить з клієнтами.