В останні кілька місяців почастішали скарги на сервіс одного з найбільших державних банків України "ПриватБанк". Дійшло до того, що під час поповнення мобільного рахунку клієнтам заявляють, що вони не клієнти установи.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЛюдям доводиться просто спостерігати за тим, як їхні гроші йдуть безповоротно і невідомо куди. Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.
"Син поповнював в терміналі банку мобільний номер, термінал "завис", номер не поповнив. Зв'язався з банком, на що йому відповіли, що він не є клієнтом банку і кошти йому не повернуть. Це якийсь нонсенс!!! Гаряча лінія, це теж цирк!!! У кожного оператора різні пояснення з даного випадку. Шкода що не можна прикріпити скріни і запис розмови!!!", - написав незадоволений клієнт "ПриватБанка".
Також важливо зазначити той факт, що представник банку надав клієнту офіційну відповідь на дані звинувачення: "Добрий день! Звернулися в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію". На жаль, поки невідомо, чим закінчилося проблемне поповнення рахунку. Однак ми повинні попередити наших читачів уважно поводитися зі своїми коштами й даними.
Раніше повідомляли, українським пенсіонерам підвищать виплати на 1650 грн: кому розраховувати на надбавки.
Як повідомляв Знай.uа, багаторічний клієнт ПриватБанку розлютився через нові правила: "Не маю бажання тут обслуговуватися".
Знай.uа писав, "Вкрали паспорт, оформили кредит": українець показав, що ПриватБанк творить з клієнтами.