Українці все частіше залишають свої скарги на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки обмежувальні заходи з боку блокування, але і розголошення конфіденційної інформації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українці скаржаться, що термінал забрав гроші, заблокував платіж і навіть не видав чек. Своїми історіями люди діляться в Facebook.
Попередив про користування терміналом самообслуговування ПриватБанку Роман Романов.
"Будьте обережні, коли користуєтеся терміналом самообслуговування і # ПриватБанк в цілому. якщо ви не є клієнтам # ПриватБанк, дане фін. установи примусово зробить Вас Своїм і обов'язково спробує втюхати свою кредитну карту" Полуничка", яка мене вже дістала. Вже як півроку не Клієнт банку, але змушений ним стати", - пише чоловік.
Він вирішив поділитися своїм черговим негативним досвідом з даним банком під час поповнення картки іншого банку в терміналі самообслуговування.
"Поповнював свою карту монобанк, термінал знав яку карту поповнюю і на яку суму, але без жодного повідомлення заблокував платіж і не видав чек, що є грубим порушенням. Так само в таких випадках банк спочатку повинен надавати правила користування терміналом-що не було зроблено. У підсумку для оформлення карти Приватбанку, що б отримати назад свої гроші, необхідно надати свій паспорт, а додаток #ДІЯ назвали додатком не викликає довірою, що є жорстким порушенням при обслуговуванні клієнтів. У відділенні на вул.Хрещатик було відмовлено прийняти скаргу, в телефонному режимі співробітник теж відмовив оформляти скаргу, так як він може її оформити тільки на співробітника", - пише чоловік.
Романов порадив українцям бути акуратними під час користування сумнівними фінансовими установами.
Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.
Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.
Також "Знай.ua" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.