Українці все частіше залишають свої скарги на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки обмежувальні заходи з боку блокування, але і розголошення конфіденційної інформації.

Цього разу українці скаржаться, що під час зняття готівки з банкомату готівка не з'явилася, а гроші з картки пішли. Відповідний відгук жінка опублікувала на сайті Мінфін.

"Є клієнтом банку вже дуже багато років, навіть порахувати не можу. все почалося з того, що при знятті грошей з банкомату, гроші з карти пішли, а з банкомату не вийшли. Повернення 11 днів. МОЇХ ОСОБИСТИХ КОШТІВ. Маю родичів у Південній Кореї. Результат-зависли 300$ при перекладі вестерн, нібито банк переживав, що це для спонсорування терористів на Донбасі! Ну так, я ж родом звідти. А на 300$ можна всю армію одягнути ... днями, пішла у відділення уточнити як зручніше і швидше за все відправити переклад В ю. Корею, фахівець нічим не допомогла, крім "використовуйте swift через додаток". Це при тому, що я є власником ГОЛД карт! Я відправила переклад swift, оплатила 40$ комісії при перекладі в 500$ !!!(покривають комісію всіх банків посередників) і що ви думаєте? Переклад до адресата не дійшов, звичайно, до того ж банк запитує додаткову інформацію і 55$ за це, але гарантій ніяких не дає. Що за розлучення для лохів??? Відкликала, обіцяють 5 робочих днів, але я вже закуповуюся заспокійливим на місяць вперед. Огидне якість обслуговування. Я не брала кредит в приваті і використовую свої особисті кошти. Таку дичину ще ніде не бачила. Останній раз проводжу будь-які транзакції через приват", - пише клієнт.

У банку відреагували на повідомлення жінки і написали, що даних недостатньо для того, щоб ідентифікувати клієнта і сказали, що додатково повідомлять про результати обробки.

"Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволити нам упевнитися в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково Вас повідомимо. Перепрошуємо за можливі незручності. На жаль, вказаних у Вас даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за переказом.",- сказано в повідомленні банку.

Популярні новини зараз

Олександр Пономарьов з відром і щіткою потрапив у "рабство": "Валя змусила"

Юрій Нікітін вперше розповів про здоров'я Андрія Данилка: "У нього серйозні проблеми"

Ворог їх не помітить, але вони бачать все: будні української розвідки на передовій

Полякова з донькою потролили Фреймут: "Як правильно пити пиво?"

Показати ще

Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.

Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.

Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.