Українці все частіше залишають свої скарги на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки обмежувальні заходи з боку блокування, але і розголошення конфіденційної інформації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українці скаржаться, що під час відправки грошей вони не з'явилися у одержувача, а з картки пішли. Відповідний відгук клієнт опублікувала на сайті Мінфін.
"Зазвичай не пишу відгуки, але сьогодні мабуть доведеться. Ситуація склалася наступним чином: мені було необхідно відправити 5800 грн на карту приват Банку, я скористалася їх же терміналом і авторизувалася своєю карткою при перекладі суми. Гроші одержувачу не прийшли, ні через день, два, три... я захвилювалася і стала дзвонити на підтримку, мені сказали що нічого вони не знають, нічим допомогти не можуть. Я уточнила яким терміналом користувалася, о котрій годині, якою картою авторизувалася і т. д. у відповідь одні відмовки. Після третього дзвінка оператор мені сказала що я скинула гроші на свою ж карту, але їх там чомусь немає і швидше за все їх зажував банкомат. Прекрасно, подумала я і дуже дивно, адже я номер карти одержувача вводила вручну. Після всього виявилося, що мої гроші були відправлені іншій людині. Яким чином співробітники бачили мою карту при перекладі і навіщо брехали, я не розумію. Одним словом, приватбанк пробив чергове дно", - пише клієнт.
У банку відреагували на повідомлення і написали, що детальніше розберуться в ситуації.
Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.
Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.
Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.