Українці все частіше залишають свої скарги на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки нав'язливі дзвінки, але і вимоги конфіденційної інформації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українці скаржаться на хамське ставлення і блокування карт у клієнтів, які не мали заборгованостей і кредитів. Відповідний відгук клієнт опублікувала на сайті Мінфін.
"Приватбанк самовільно заблокував мою карту, термін дії якої закінчується в 2023. Вагомою причиною, на думку співробітників банку, є, те, що я не надала інформацію ідентифікує мене (варто відзначити, що ця інформація була надана при відкритті карти). Хоча, як випливає з онлайн листування, у мене дня цього «уточнення» є 30 днів, що потрібно актуалізувати інформацію. Так ось, 30 днів не пройшли з дня повідомлення мене (через Приват 24). Огидне ставлення до клієнта, який не має заборгованості, непогашеного кредиту перед банком. Найсумніше, що комісію за обслуговування карти зняти не забули, а про блокування карти я дізналася на касі в супермаркеті. А якщо людина за кордоном і йому знадобитися зняти готівку? Або в лікарню потрапив?",- пише клієнт.
У банку відреагували на повідомлення і написали, що актуалізація даних не є просто бажанням банку, а вимоги законодавства і їх можна надати в Приват24.
Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.
Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.
Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.