Українці все частіше залишають свої скарги на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки нав'язливі дзвінки, але і вимоги конфіденційної інформації.

Цього разу українці скаржаться на хамське ставлення і блокування карт у клієнтів, які не мали заборгованостей і кредитів. Відповідний відгук клієнт опублікувала на сайті Мінфін.

"Приватбанк самовільно заблокував мою карту, термін дії якої закінчується в 2023. Вагомою причиною, на думку співробітників банку, є, те, що я не надала інформацію ідентифікує мене (варто відзначити, що ця інформація була надана при відкритті карти). Хоча, як випливає з онлайн листування, у мене дня цього «уточнення» є 30 днів, що потрібно актуалізувати інформацію. Так ось, 30 днів не пройшли з дня повідомлення мене (через Приват 24). Огидне ставлення до клієнта, який не має заборгованості, непогашеного кредиту перед банком. Найсумніше, що комісію за обслуговування карти зняти не забули, а про блокування карти я дізналася на касі в супермаркеті. А якщо людина за кордоном і йому знадобитися зняти готівку? Або в лікарню потрапив?",- пише клієнт.

У банку відреагували на повідомлення і написали, що актуалізація даних не є просто бажанням банку, а вимоги законодавства і їх можна надати в Приват24.

Популярні новини зараз
Тарифи на комуналку у жовтні: українців попередили про 50-відсоткове подорожчання Повістки поштою: хто точно не отримає запрошення у ТЦК Соціальна допомога для пенсіонерів: які документи потрібні для оформлення З жовтня почнуться виплати: українці можуть готувати гаманці
Показати ще

Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.

Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.

Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.