Українці все частіше залишають свої скарги на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки нав'язливі дзвінки, але і вимоги конфіденційної інформації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українці скаржаться на те, що від банку надходять часті докучливі дзвінки. Причому з різних номерів і заблокувати їх неможливо. Відповідний відгук клієнт опублікувала на сайті Мінфін.
"Завів додатковий номер телефону для розміщення оголошень і покупок в інтернет магазинах. Через кілька тижнів почався спам від Приватбанку, по два дзвінки поспіль з різних номерів. Відмовився від послуг цього банку", - скаржиться Користувач.
Інший клієнт скаржиться, що йому наполегливо щогодини пропонують забрати карту, яку він не замовляв і дзвінки не припиняються, йдуть щогодини з самого ранку.
"Я не замовляла карту Голд. З ранку, через кожну годину дзвінки від робота-заберіть карту у відділенні. Один номер блокуєш - через годину робот дзвонить з іншого номера, всі номери на 067 починаються. Дістали!",- пише клієнт.
У банку відреагували на повідомлення і вибачилися за те, що доставили незручності. Також відзначили, що всі непотрібні дзвінки можна відключити за допомогою оператора.
Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.
Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.
Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.