Українці все частіше залишають свої скарги на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки нав'язливі дзвінки, але і вимоги конфіденційної інформації.

Цього разу українці скаржаться на те, що від банку надходять часті докучливі дзвінки. Причому з різних номерів і заблокувати їх неможливо. Відповідний відгук клієнт опублікувала на сайті Мінфін.

"Завів додатковий номер телефону для розміщення оголошень і покупок в інтернет магазинах. Через кілька тижнів почався спам від Приватбанку, по два дзвінки поспіль з різних номерів. Відмовився від послуг цього банку", - скаржиться Користувач.

Інший клієнт скаржиться, що йому наполегливо щогодини пропонують забрати карту, яку він не замовляв і дзвінки не припиняються, йдуть щогодини з самого ранку.

"Я не замовляла карту Голд. З ранку, через кожну годину дзвінки від робота-заберіть карту у відділенні. Один номер блокуєш - через годину робот дзвонить з іншого номера, всі номери на 067 починаються. Дістали!",- пише клієнт.

Популярні новини зараз
"Буде не страшно...": астролог визначив, чого чекати українцям до середини 2024 року В Україні пенсіонери отримають "подвійні", та навіть "потрійні" пенсії: у ПФУ озвучили вимоги Україна забуде, що таке війна: ясновидець розповів про майбутнє нашої країни та про те, коли закінчаться бойові дії Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК
Показати ще

У банку відреагували на повідомлення і вибачилися за те, що доставили незручності. Також відзначили, що всі непотрібні дзвінки можна відключити за допомогою оператора.

ПриватБанк, фото: Мінфін
ПриватБанк, фото: Мінфін

ПриватБанк, фото: Мінфін
ПриватБанк, фото: Мінфін

Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.

Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.

Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.