Українці все частіше залишають свої скарги на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки нав'язливі дзвінки, але і вимоги конфіденційної інформації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українці скаржаться на те, що банк блокує картки та рахунки. Причому в деяких випадках таким чином позбавляють сім'ю засобів до існування. Відповідний відгук клієнт опублікувала на сайті Мінфін.
"Приватбанк на протязі двох тижнів безпідставно не розблоковує картку, на яку надійшов переказ з-за кордону, посилаючись на Закон Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, тим самим позбавивши сім'я ю коштів для проживання на невизначений термін, на численні звернення і заяви лише формальні відмовки, що у них такий порядок", - пише клієнт.
Від іншого клієнта надійшла скарга за блокування рахунку через те, що на нього надійшли кошти з невідомого рахунку.
"Надійшла незрозуміло від кого сума на карту, як з'ясувалося людина просто помилився номером коли переводив, в результаті заблокований рахунок і приват банк нічого не робить, а тільки годує обіцянками!",- пише українець.
У банку відреагували на повідомлення і уточнили, що детальніше розберуться в разі клієнта.
Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.
Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.
Також "Знай.ua" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.