Продавець одного з українських магазинів поскаржився на подвійне списання грошей клієнта через pos-термінал ПриватБанку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук з'явився на сайті
Незважаючи на те, що ПриватБанк є одним з найпопулярніших фінансових установ в Україні, клієнти масово скаржаться на недоліки в обслуговуванні, блокування карт або некоректне списання коштів. Багато з ситуацій вдалося вирішити, проте негативні відгуки продовжуються з'являтися.
Цього разу продавець одного з українських магазинів розповів свій неприємний досвід з ПриватБанком. Він заявив, що в четвер, 22 Квітня, його клієнт, щоб оплатити товари, вибрав оплату через pos-термінал ПриватБанку. В ході першої спроби термінал заявив про відмову, навіть не запросивши pin-код від карти. На другий раз спроба увінчалася успіхом.
Однак, вже через годину клієнт повернувся в магазин і заявив, що з його карти списалося в два рази більше грошей, ніж треба. Щоб вирішити проблему, вони звернулися в банк покупця, де підтвердили дві транзакції.
Після вони звернулися вже в ПриватБанк, де заявили, що під час першої оплати не вважався якийсь код і гроші повернуться на карту клієнта протягом доби. Однак, через добу, гроші на карту так і не повернулися, а в обох банках не дають чіткого вирішення даної проблеми.
Після негативного відгуку прес-служба ПриватБанку не дала офіційної відповіді в коментарях.
Нагадаємо, що "ПриватБанк" заарештовує зарплати, виконавча служба розводить руками.
Як повідомляв портал Знай.uа, "ПриватБанк" різко відмовляється від своїх клієнтів-Платинова картка вирішує.
Також Знай.uа писав, що ПриватБанк заарештовує картки для зарплат і пенсій через комунальні борги, українка не витримала.