Українці все частіше скаржаться не тільки на підвищення тарифів мобільного оператора Vodafone, але і на те, що на сайті не висвічується вартість доставки, а в підтримці не змогли домогтися допомоги. Відгуки українці залишають в Facebook.

"Vodafone Ukraine, підкажіть будь ласка що за треш у вас там твориться з магазином і підтримкою. 1. Я вибрала купити картку заміну, вибрала доставка за адресою, мені написало доставка безкоштовна, але далі вказана вартість продукції і ціна доставки, це як??? І пояснюйте це не мені що та як, А вашому ефективному менеджменту, який мабуть не контактує з IT", - пише клієнт.

Вона розповіла, що при спілкуванні оператор не побачила проблем і зазначила, що ніяких додаткових грошей за доставку не додає і ніяких додаткових умов не було.

"Чому ваш оператор так швидко в чаті припинив розмову, мій хлопець поки писав у вашому треш чаті додатки (який тупить просто як мабуть ваш ефективний менеджмент), оператор просто закінчив сесію, Ви там як норм, може у вас проблеми???",- пише клієнт.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Раніше ми повідомляли, мобільних операторів викрили на ганебній схемі, тягнуть гроші без попиту.

Як повідомляв "Знай.uа", українці поскаржилися на" схему " Vodafone, гроші з рахунку зникають автоматично.

Також "Знай.uа" писав, що українці розкрили нову схему Vodafone-тягнуть гроші без дозволу.