Українці все частіше скаржаться на обслуговування в Державному банку ОщадБанк. Клієнти скаржаться на брехню Служби безпеки і шахрайство співробітників.

Цього разу українці скаржаться на те, що шахраї отримали доступ і двічі вкрали гроші з карток. Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.

Чоловік розповів, що шахраї зняли спочатку з картки його мами велику суму грошей, а потім у нього з картки списали через 5 хвилин після нарахування 3 тисячі гривень. У цьому він звинувачує саме співробітників одного з відділень.

"В грудні 2019 року у зв'язку з допущеною помилкою моєю мамою пенсіонером, яка сама надала телефонним шахраям дані про зарплатної і кредитній картці, були вкрадені гроші в розмірі 32000 гривень, так як карти мої я написав заяву в поліцію від свого імені, тут претензій до банку і службі безпеки немає, порадив співробітник прив'язати телефонний номер до паспорту я так і зробив, приїхав у це ж відділення перевипустити карту зарплатну, точніше її отримати, видавала мені карту співробітниця в касі прізвища не пам'ятаю, але добре пам'ятаю що CVV вона не дивилася, хоча це *** видавати карти не в конвертах, дивись не хочу, три цифри запам'ятати легко, а номер картки вона переписала, потім я пішов до операціоністки Фокіної Катерині, зареєструвати картку", - пише клієнт.

У банку служба безпеки його запевнила, що переглянуть камери і розберуться в інциденті.

Популярні новини зараз
Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати Обличчя заросло волоссям: 26-річна африканка раптово перестала голитися і отримала вау-ефект Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня
Показати ще

"я зняв аванс, поклав цю карту гаманець, нікому не давав, не показував, живу сам, нарахування зарплати я йду знімати там нічого немає, протягом 5 хвилин після нарахування вкрадено 3000грн, в місті Лисичанську, через платіжні системи, я знову в поліцію все як і повинно бути, в службу безпеки на що чую від начальника служби безпеки відповідь, що ми отсмотрим камери, що це надзвичайний випадок, все ***, за фактом пересадили Фокіну на інше місце на тому ж відділенні, а касирку замінили на іншу, керує цим відділенням Подерта Альона", - пише чоловік.

Крім того, клієнт банку запевняє, що просто так закрити карту не вдалося і йому переносили терміни і навіть викликав наряд поліції.

"закривати рахунок мені довелося в цьому * * * відділенні, зі скандалом з нарядом поліції, обслуговування було***, так як операція вимагала часу, потім, прийдіть завтра, не один раз, і тільки з нарядом Драная пояснила причину, що я і зробив, в результаті втратив перспективну роботу так як 2Е крадіжки поспіль, мати пенсіонер", - пише він.

Раніше ми повідомляли, Українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала.

Як повідомляв "Знай.uа", Монобанк блокує карти українців.

Також "Знай.uа" писав, що Українка звинуватила ПриватБанк у" зливі " даних.