Українці стали частіше скаржитися на оператора мобільного зв'язку Vodafone.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідні відгуки були залишені на порталі "Отзовік".
Так, одна клієнтка вирішила висловити всі свої претензії оператору, яких у неї накопичилося не мало.
Перше на що поскаржилася клієнка став - Call-центр і повна некомпетентність співробітників.
"На всі питання отримуєш завчені стандартні фрази, а по суті ні-чо-го. Додзвонитися дуже і дуже проблематично. Останні 4 (!) дня я намагаюся це зробити, але безуспішно. Навіть вночі пробувала, але всі оператори зайняті...", - написала дівчина.
Також не працює онлайн підтримка, всі оператори зайняті, а на листи немає відповіді, хоча в комапанії обіцяють відповідь протягом доби.
Що ще обурює українку, так це те що Vodafone без згоди клієнта підключає його до тих чи інших платних послуг. Чого тільки варті платні рінгтони, погода і гороскопи.
"Я підключаюся до мобільного оператора, щоб здійснювати дзвінки, а ведмежа послуга у вигляді ряду непотрібних сервісів мені не потрібна! І знову дзвінки до оператора, витрачений час і нерви, а гроші не повернути. Було кілька випадків, коли мені ніхто не зміг пояснити, за що зняли гроші. Нахабно говорять одне, а за фактом інше. Всі оператори нудотно ввічливі, але толку від цього мало", - написано у відгуку.
Також мобільний оператор без повідомлення переводить клієнтів на інший тарифний план. Як зазначила дівчина, то "ні один оператор мобільного зв'язку такого собі не дозволяє".
5 претензією стала якість зв'язку, який періодично кульгає.
"Якість зв'язку періодично кульгає. Іноді з п'ятого разу вдається додзвонитися абоненту, а 4 рази дзвінок просто зривається. А не дай бог щось термінове? У свій час у мене був період, коли регулярно на якийсь час пропадала мережа і ніхто не міг до мене додзвонитися",- написала Українка.
Наступний відгук стосувався постійного дорожчання тарифів і нескінченного нарахування "безтолкових" відгуків.
"Тарифи звичайно відразу піднялися і не поспішаючи весь час ростуть .
Нескінченно нараховуються без тлумачні бонуси від яких ніякого немає пуття . Отримати десь знижку за те що я витрачу там гроші, хоч я і не збирався, це хіба бонус .
В принципі я раз на місяць по полняю картку і мене місяць ніщо не турбує. Дзвінки Безлімітні, інтернет 6 гігабайт, мені вистачає. Смс я практично не користуюся. Тільки вартість зростає .
Якість зв'язку середня . Всі дзвінки в нашій країні прослуховуються в обов'язковому порядку . Ну і звичайно інтернет фільтрується від російських сайтів", - йдеться в тексті відкликання.
На третьому відкликання клієнт Vodafone вирішив висловитися про тарифи для роумінгу. Спочатку тариф коштував 90 грн на 30 днів, а через пару місяців цю суму вимагали на 7 днів. А аргументом стало те, що більшість абонентів у роумінгу не більше ніж 7 днів.
"Водафон на пару місяців зробив тарифи для роумінгу 90 грн на 30 днів. Почекали, поки люди перейдуть до них, а потім всіх НАЇ... ЛИ!!!! Зробили 90 грн на 7 днів. І аргументували це тим, що більшість абонентів у роумінгу не більше ніж 7 днів. А як же меншість? І ще питання: якщо навіть більшість і знаходяться в роумінгу 7 днів, то яка їм різниця? Вони то списали свої 90 грн.)))) Або вони думають, що споживачі взагалі Тупі??? Якщо Водафон покладався на ці "статистичні" дані, то чому не зробив тариф 30 грн на 7 днів???? Висновок один: нас знову розводять!",- обурюється абонент.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Клієнт Vodafone не може домогтися відповіді, доставка злетіла з 0 до 50 в два кліка: "Оператор просто закінчив сесію"
Як повідомляє портал «Знай.иа» Українці поскаржилися на" схему " Vodafone: гроші з рахунку зникають автоматично
Також «Знай.иа " писав, що Мобільних операторів викрили на ганебній схемі: тягнуть гроші без попиту