Нещодавно ми писали про те, що саме думають у Міністерстві юстиції України щодо механізму "списання боргів онлайн". Виявляється, деякі клієнти вже відчули на собі схожі маніпуляції.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнту "ПриватБанку", за його словами, придумали суму боргу і змінили адресу прописки в банківських документах.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Наприкінці березня 2021 року прийшло повідомлення від ПриватБанк про те, що рахунки заблоковано з метою стягнення боргу перед якоюсь некомерційною організацією. У документах, які було передано на виконання в банк через приватного судового виконавця, присутні невірні дані.
Зокрема, адреса проживання, адреса прописки, місто і сума, яку взяли з повітря. НБУ України відмовляється вживати заходів і не відповідає на письмові запити. Буду змушений звернутися до правоохоронних органів з метою вирішення проблеми.", - повідомив незадоволений клієнт.
Варто також нагадати нашим читачам, що буває таке, що з рахунку просто зникають гроші, буває, що у відділеннях клієнтам хамлять. Нещодавно співробітники "Ощадбанку" відмовилися видавати особисті кошти клієнта через не вклеєну фотографію в паспорт.
Раніше повідомляли, українка відмовилася від "ПриватБанку" і зіткнулася з блокуванням платежів: "Не випадковість і не збій".
Як повідомляв Знай.uа, очільниця "ПриватБанку" обчистила українців на 8,2 млрд-оголошена в розшук.
Знай.uа писав, гроші Українки застрягли в "Ощадбанку" через прості фото - відповіли грубістю: "Не мої проблеми...".