Клієнт ПриватБанку розповів про зняття зайвих грошей фінансовою установою. Обурений українець досі не може повернути свої кошти.

Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфін, де українці розповідають про негативний досвід співпраці з банками й намагаються знайти рішення у цих ситуаціях.

За словами клієнта ПриватБанку, 2 та 5 квітня у нього було знято зайві кошти за SWIFT. Він неодноразово звертався з вимогою повернути кошти, але досі ця неприємна ситуація залишається невирішеною.

ПриватБанк, фото: скріншот YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот YouTube

"ПриватБанком 2 та 5 квітня знято зайві кошти за SWIFT. Неодноразові звернення до банку результатів не дали. Обіцяли повернути 16 квітня, потім до 30 квітня, потім до 7 травня, але кошти так і не повернуті. При зверненні на гарячу лінію пропонують звертатися листом до ПриватБанку, який буде розглядатися 30 днів. Тобто за півтора місяця банк не може, повернути кошти (а може і не хоче). Такі дії банку вказують на вкрай зневажливе ставлення до банку і підштовхує малий бізнес до зміни банківської установи.", - йдеться у повідомленні.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Наразі відповіді від співробітників фінансової установи з поясненням ситуації та способами її вирішення не було.

Скріншот: minfin.com.ua
Скріншот: minfin.com.ua

Нагадаємо, українка в "ПриватБанку" отримала нового чоловіка і заблокований рахунок: "Я не заміжня!". Дівчині кажуть: приходьте у відділення, будемо розбиратися

Як повідомляв портал "Знай.ua", українець втратив слух і потрапив у "сіті" ПриватБанку: "Дзвонять, шантажують". Чоловік розповів про неприємне спілкування зі співробітниками банку

Також "Знай.ua" писав, "Знято на ігри...": після дзвінка "працівника" картка клієнта ПриватБанку спорожніла на 10 тисяч. Батькові зателефонував нібито працівник "ПриватБанку" з головного офісу і сказав, що йому потрібно пройти авторизацію