Українці продовжують писати скарги на сервіс одного з найбільших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнт поскаржився, що його літньому батькові просто так збільшили кредитний ліміт з 500 до 10000 гривень.

У підсумку після дзвінка нібито співробітника банку, ці кредитні кошти було витрачено - невідомо ким і нібито на "ігри".

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного сина клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

ПриватБанк / скріншот з відео
ПриватБанк / скріншот з відео

"Добрий день. Чому ПриватБанк став настільки "солодким" для шахраїв. Ці "гади" розводять людей у віці кажучи таку інфу, що люди вірять і потім не встигають кліпнути, як з рахунку знято кошти.

Популярні новини зараз
Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

17.05.2021 близько 15:30 моєму батькові подзвонив нібито працівник "ПриватБанку" з головного офісу і сказав, що йому потрібно пройти авторизацію, на що батько сказав, що поїде в банк, але той запевнив його зробити це по телефону. Так як це необхідно зробити до певного числа. Що найцікавіше - напередодні кредитку на суму 500 грн було різко збільшено на 10 000 грн, чи не великий відрив з 500 на 10 000 грн?

І ось за допомогою кількох переконливих фраз з легкістю без підтверджень, хоча вони встановлені, було знято на нібито ігри суму майже 10 000 грн. Хто тепер повинен її гасити? Батько пенсіонер, а у мене зовсім не в планах годувати цих гадів сумами в 10 000 грн.

Або підсильте систему безпеки, або уточнюйте, чи хоче людина на пенсії кредит в 10 000 грн??? Це жахливо!!! Бракує цензурної лексики висловити емоції тим більше в такий складний час... як бути далі??? Платити не збираюся, вирішуйте проблему!", - розповідає українець.

Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, бонус за роботу після 60-ти: українцям пояснили, хто може оформити додатковий пенсійний стаж.

Як повідомляв Знай.uа, українець втратив слух і потрапив в "мережі" Приватбанку: "Дзвонять, шантажують".

Знай.uа писав, українка в "ПриватБанку" отримала нового чоловіка і заблокований рахунок: "Я незаміжня!".