За останні кілька місяців українці стали частіше скаржитися на обслуговування в одному з найбільших державних банків України "Приват<анку". Так, одна клієнтка стверджує, що її рахунок заблокували і змінили кодове слово без вагомих підстав. Однак дівчина перебуває не в Україні і не має доступу до живого спілкування з представниками банків.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Приватбанк, скріншот з відео
Приватбанк, скріншот з відео

"Найненадійніший банк у світі! Навіть не здумайте зберігати там гроші! Я перебуваю за кордоном, 2 роки не була в Україні, але мені якимось чином без мене поміняли кодове слово!!! Тепер це "прізвище мого чоловіка", тільки УВАГА... Я НЕ заміжня!!! Нормально по телефону пояснити ситуацію мені ніхто не зміг, кажуть приходьте у відділення, будемо розбиратися, але я за кордоном і ясна річ що через них не поїду в Україну!

Абсолютно кожен раз коли мені потрібно перекинути терміново гроші або оплатити на сайті покупки, постійні проблеми, на які йде цілий мій день і в підсумку я плачу не приват банком, тому, що найчастіше блокують з різних причин платіж. Я такого ще не бачила, свої ж гроші, я не можу витратити!

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Показати ще

Намагаюся поповнити рахунок на мтс батькам, платіж блокують, дзвоню оператору, питаю, навіщо тоді у вас ця послуга, якщо вона не доступна! Мені відповідають, поповніть рахунок на сайті мтс)))) виразної відповіді щодо поповнення в приват 24 я так і не отримала.

Думаю такий банк довго не пропрацює. Як тільки він став державним, закінчився сервіс, його там просто немає. Нікому не раджу навіть зв'язуватися з ними. Кожен раз телефонуючи оператору, мене аж трясе від їх дурних відповідей...", - пише незадоволена клієнтка.

Відгук незадоволеної клієнтки, скріншот: Minfin
Відгук незадоволеної клієнтки, скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, клієнт "Ощадбанку" довгі місяці не може забрати пенсію, навіть скарга не допомагає.

Як повідомляв Знай.uа, клієнт "ПриватБанку" не зміг отримати свої гроші через верифікацію.

Знай.uа писав, киянину впарили булочку замість пиріжка: ані сиру, ані совісті.